Ik kan bij mijn landen waarnaar ik wil verzenden niet Frankrijk en UK toevoegen,zonder PP te aanvaarden.
Door enkele slechte ervaringen in het verleden(pakjes zogezegd niet aangekomen,geld kwijt en object kwijt als gevolg),ben ik een tijd geleden gestopt met wereldwijd aanbieden,net om geen PP meer te moeten gebruiken.
Maar als ik in Europa wil aanbieden kan het dus ook niet in die twee landen(FR en UK).Nu vraag ik me af of daar een gegronde reden voor is.Mensen uit FR die interesse hebben,melden mij dat ze gewoon een overschrijving via IBAN kunnen doen en mensen uit UK willen zelfs het geld opsturen in een aangetekende brief.Alleen,ze kunnen niet bieden.Met welk recht ontneemt Ebay mij hier inkomsten door deze stupide maatregel?Wat is trouwens de aangewezen manier om te verzenden zodat ik een geldig bewijs heb voor PP,als er weer eentje de slimme denkt uit te hangen,en twee dagen na verzending een claim indient bij PP omdat het pakje niet is aangekomen.(Want ooit zal ik het toch opnieuw moeten aanvaarden,willen of niet).