annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoe kan ik mijn Maestro kaart koppelen aan mijn paypal rekening?

ik heb alleen maar een meastro kaart en ik kan hem niet koppelen aan mijn paypal rekening want daar kan je alleen kiezen tussen visa, mastercard,... kan iemand me helpen?

Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

hoe kan ik mijn Maestro kaart koppelen aan mijn paypal rekening?

Een Maestro-kaart kan je inderdaad niet koppelen. Wat je wel kan doen is je zichtrekening zelf koppelen




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 9
laatste antwoord

hoe kan ik mijn Maestro kaart koppelen aan mijn paypal rekening?

en hoe pak ik dat het beste aan?

dank u 🙂

Bericht 3 van 9
laatste antwoord

hoe kan ik mijn Maestro kaart koppelen aan mijn paypal rekening?

beste ebay hoe moet ik betalen met een maestro kaart voor iets te kopen op ebay ?

Bericht 4 van 9
laatste antwoord

hoe kan ik mijn Maestro kaart koppelen aan mijn paypal rekening?

Op elke "gewone" bankkaart (Bankcontact, Mister Cash) staat naast Proton ook Maestro. Maestro heb je nodig om in het buitenland met je bankkaart geld uit de muur te halen. Wat jij waarschijnlijk bedoelt is "Direct banking" waar je online met je gewone bankkaart kan betalen. Direct banking wordt aangeboden en beheerd door een extern bedrijf zoals Banksys de geldautomaten en electronisch betalen in winkels beheerd en zowat elke bank werkt ermee. Online winkels en site's zoals Ebay moeten dat ook aanbieden anders kan je dat daar niet gebruiken en dat is een dienst die Ebay niet aanbied... zij hebben immers hun Pay-pal.

Bericht 5 van 9
laatste antwoord

hoe kan ik mijn Maestro kaart koppelen aan mijn paypal rekening?

Beste,

Neem contact op met PayPal en ze zullen u een referentie nummer opsturen dat ge kunt storten op uw PayPal rekening en na een 2 tal dagen krijg je bericht dat de bepaalde som gestort is en kan je simpel met je PayPal rekening betalen indien er voldoende geld op staat.

 

Hoop je hiermee geholpen te hebben.

 

william

Bericht 6 van 9
laatste antwoord

hoe kan ik mijn Maestro kaart koppelen aan mijn paypal rekening?

Ik heb geld op mijn rekening van PayPal staan, maar wanneer ik met Paypal wil betalen vraagt hij een kaartnummer en zie ik alleen afbeeldingskes van Visa, Maestro.. 

Dus zelfs met een Paypal account kan ik niet betalen op Ebay als ik Maestro heb ??? :S

Bericht 7 van 9
laatste antwoord

hoe kan ik mijn Maestro kaart koppelen aan mijn paypal rekening?

Jawel, dat kan wel, voer het kaartnummer van je bankkaart in.

Bericht 8 van 9
laatste antwoord

hoe kan ik mijn Maestro kaart koppelen aan mijn paypal rekening?

 
Bericht 9 van 9
laatste antwoord