annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

paypall niet uitvinkbaar als particuliere verkoper

vijfklokje74
Community-lid
Is paypall uitvinkbaar als particuliere verkopen en zo ja hoe?
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

paypall niet uitvinkbaar als particuliere verkoper

volgens mij je paypal rekening afkoppelen van je ebay account en dan al je aanbiedingen veranderen
Cheers
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

paypall niet uitvinkbaar als particuliere verkoper

huwitte
Community-lid
Uitvinken is niet mogelijk in uw geval. Zolang uw feedbackscore lager dan 50 is, zal PayPal verplicht (en automatisch) worden aangeboden in al uw aanbiedingen als één van de mogelijke betaalmethodes die kopers kunnen gebruiken.



Bericht 3 van 6
laatste antwoord

paypall niet uitvinkbaar als particuliere verkoper

huwitte
Community-lid
Alle verkopers op eBay.be met een feedbackscore lager dan 50 moeten PayPal aanvaarden in hun aanbiedingen, uitgezonderd aanbiedingen in de rubrieken voor auto's, motorfietsen, vliegtuigen, boten, caravans, trailers, vrachtwagens (commercieel), diensten en onroerend goed. In de meeste gevallen mogen ook andere betalingsopties, die momenteel op de site zijn toegestaan, worden aangeboden.

http://pages.benl.ebay.be/help/policies/accepted-payments-policy.html



Bericht 4 van 6
laatste antwoord

paypall niet uitvinkbaar als particuliere verkoper

vijfklokje74
Community-lid
Ik vind dat oke voor grote bedragen maar stel je verkoopt iets voor 5€, samen met de ebaykosten ben je rond de 10% kwijt dat is op kleine bedragen fenomenaal vind ik.Dit bedrag er mee in verrekenen is geen optie want dan krijg je het niet verkocht en voor je aan 50 zit als particuliere af en toe verkopende burger dan ben je jaaaaaren bezig.
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

paypall niet uitvinkbaar als particuliere verkoper

niet echt, je kan ook gewoon zelf kopen, dan zit je er binnen enkele weken
Bericht 6 van 6
laatste antwoord