annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verplichte aanvaarding Paypal voor verkoop in Frankrijk

hallo, vanmorgen wilde ik een veiling wijzigen, gegevens aanvullen, bij versturing van de wijziging kreeg ik de opmerking om Paypal te aanvaarden voor verkoop in Frankrijk ..... gisteren nog 60 veilingen geplaatst zonder deze problemen, wie weet meer?
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

http://forums-benl.ebay.be/thread.jspa?threadID=500003730&start=360

posting 388
zowie
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Ik denk dat het hier nog om iets anders gaat zowie, de objecten van slkedition staan immers op ebay.be

Tenzij er uiteraard toch eentje zou tussen zitten die op de franse ebay geplaatst werd?

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Het ene is het gevolg van het andere, verkopers in de UK moesten indertijd ook PP aanbieden met als gevolg dat bij een aanbieding op eBay.BE je een gelijkaardige opmerking krijgt zoals in de OP als je verstuurt binnen de EU 😉

kreeg ik de opmerking om Paypal te aanvaarden voor verkoop in Frankrijk .....

Het lijkt mij toch logisch, trek de lijn dan maar door, indien PP verplicht wordt op eBay.BE dan moeten alle buitenlandse verkopers die versturen naar België PP aanbieden als betalingsmiddel.

eBay heeft ooit aangekondigd dat er een volledige lijst zou komen van de landen die je kan aanvinken voor mogelijke versturing, is niet veel van in huis gekomen ]:)
zowie
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

inderdaad, al mijn zoekertjes staan op Ebay.be, dit is de melding die ik kreeg bij "het herzien" van een artikel: Om objecten naar Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Australië te verzenden,
dient u PayPal te aanvaarden.
Verzenden naar
Aangepaste locatie kiezen
Diensten
De Post - standaardverzending
Kosten
EUR
Bericht 5 van 5
laatste antwoord