annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

zowiedot
Community-lid
soms vraagt eBay om ontvangen email door te sturen met de headers, voor sommigen is dat een probleem :-) daarom hieronder de werkwijze voor bepaalde mailprogramma's, aanvullingen zijn welkom :-D Outlook Express - ga op de mail staan - Menu FILE - Properties - Details - Message Source Outlook- ga op de mail staan in het bovenstaande vak (één lijn/mail) - double click op de afzender - Menu VIEW - Options - daar zie je internet headers Gmail - ga in de mail staan en klik op MORE OPTIONS (naast datum) - klik op SHOW ORIGINAL - selecteer het header gedeelte en knip/plak de nodige info Hotmail - ???
zowie
Bericht 1 van 34
laatste antwoord
33 ANTWOORDEN 33

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

rozemieke
Community-lid
hotmail; opties = Instellingen rechts boven.
Gratis sniper, klik hier

Gratis sniper, klik hier
Bericht 11 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

ivo2400
Community-lid
@ rozemieke : thnx!
Bericht 12 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

pretty-juwelen
Community-lid
Nu het hier gaat over emails heb ik het volgend vraagje;-) Hoe komt het dat het email-adres van de hoogste bieder niet meer zichtbaar is? Ik gebruikte dit bij 0-feedbackers om deze te contacteren. Alvast dank. Photobucket - Video and Image Hosting DEADLINE...100.000!! 31-12-2006 om 23:59u Is de hemel daarboven niet altijd even blauw Ik ga door, want ik weet, ik heb ook een vriend in jou
Bericht 13 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

diamonds4c
Community-lid
was dat dan vroeger zo? ik heb dit alleen gezien bij de verkopen . ai , al mijn 90 dagen aanbiedingen zijn afgelopen ?? veel werk aan de winkel ==== groetjes van Hubert
Bericht 14 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

pretty-juwelen
Community-lid
Nog geen week geleden was dat nog zo,ik contacteerde op die manier de 0-feedbackers op hun email. Photobucket - Video and Image Hosting DEADLINE...100.000!! 31-12-2006 om 23:59u Is de hemel daarboven niet altijd even blauw Ik ga door, want ik weet, ik heb ook een vriend in jou
Bericht 15 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

In de versie van windows live hotmail, krijg ik die kopteksten maar niet te pakken. Kan iemand mij helpen ?
Bericht 16 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

cave_canis
Community-lid
De berichtkopinformatie van een e-mail weergeven U kunt zien waar een e-mailbericht vandaan komt en welke weg het bericht heeft afgelegd door de berichtkopinformatie weer te geven. Systeembeheerders kunnen deze informatie gebruiken om inkomende berichten bij te houden en het aantal ongewenste e-mails te verminderen. Doe het volgende om de berichtkopinformatie van een e-mail weer te geven: Meld u aan bij de Windows Live Hotmail-website met uw Windows Live ID (De combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord die u gebruikt om u aan te melden bij sites en services van Windows Live, MSN of Office Live. Als u een account heeft van Passport Network, Hotmail of Messenger kunt u dit account gebruiken alsWindows Live ID.) . Klik in het linkerdeelvenster op E-mail. Klik in de mappenlijst op Postvak IN. Klik op het bericht in de berichtenlijst om het te openen. Klik met de rechtermuisknop in het berichtvenster en klik vervolgens op Broncode weergeven.
Bericht 17 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

Bedankt, ik vind deze tekst wel maar kan daar infeite weinig uit op maken (zal wel aan mij liggen). Vroeger kon je gewoon de headers boven het bericht laten zien en dan zag je duidelijk 'return path'. Nu vind ik dat niet terug, of kijk ik erover ?
Bericht 18 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

cave_canis
Community-lid
Hier in mijn Hotmail Live vind ik dat ook niet. In de 'Broncode' zie je, bijna bovenaan, een link met de afzender z'n gegevens. Onder type="text/css"/>
Bericht 19 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

ja, maar dat is bij iedere mail die ik opendoe identiek hetzelfde, eender van wie hij komt
Bericht 20 van 34
laatste antwoord