annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

Seks is gezond Je moet effen de tijd nemen om dit te lezen... ! Zorg er ook voor dat je de waarschuwing onderaan ook leest! Wist je dat.... je het aan iemands gezicht kan zien of die persoon seksueel actief is of niet? 1. Seks is een natuurlijke schoonheidsbehandeling. Wetenschappelijke onderzoeken hebben uitgewezen dat wanneer vrouwen seksueel actief zijn, ze meer van het hormoon oestrogeen aanmaken. Dit hormoon zorgt dat je vachtje zal glanzen en 't maakt je huid gladder. 2. Zachte ontspannende vrijages verminderen de kans op problemen als dermatitis, huiduitslag en blaasjes. Het geproduceerde zweet maakt je poriën schoon en doet je huid glimmen. 3. Het bedrijven van de liefde kan alle overtollige calorieën verbranden, die je tijdens dat romantische diner hebt verzameld. 4. Seks is een van de meest veilige sporten. Het rekt en strekt al je spieren in je lichaam. Het is leuker dan 20 banen zwemmen en je hebt er geen speciale gympies voor nodig! 5. Seks is een instant oplossing voor een milde depressie. Het laat endorfine los in je bloedbaan, wat je weer een gelukkig gevoel geeft. 6. Hoe meer seks je hebt, hoe meer seks je aangeboden zal worden. Een seksueel actief lichaam geeft grote hoeveelheden af van de chemische stof feromonen. Deze subtiele seksparfum maakt het tegenovergestelde geslacht seks-gek. 7. Seks is het meest veilige rustgevende middel ter wereld. Het is 10 keer meer effectief dan valium. 8. Kissing each day will keep the dentist away. Zoenen moedigt speeksel aan om etensresten van je tanden te verwijderen en de zuurtegraad van het zuur wat cariës veroorzaakt te verlagen. Dat voorkomt weer een ophoping van tandplak. 9. Seks laat echt je hoofdpijn verdwijnen. Een vrijpartij kan zo de spanning losmaken die de vernauwing in bloedvaatjes van de hersenen veroorzaakt. 10. Een hoop vrijen kan je verstopte neus vrij maken. Seks is een natuurlijke antihistamine. Het kan helpen astma en hooikoorts te overwinne
必要性の運命
" lifetime member 69"
FREE AT LAST

必要性の運命

alprazolam
Bericht 211 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Een jongen brengt zijn nieuwe vriendin terug naar huis nadat ze samen uit Zijn geweest. Als ze bij de deur komen leunt hij nonchalant met een hand tegen de muur en Zegt tegen haar: "Schat, waarom pijp je me niet?" "Wat? Ben je gek?!" "Maak je niet druk, het is zo voorbij, geen probleem." "Nee! Misschien ziet iemand het; mijn familie, de buren..." "Rond deze tijd zal niemand zich laten zien..." "Ik heb al nee gezegd! Niet dus!" "Schat, het is echt niet zo moeilijk .. En ik weet dat jij het ook fijn vindt." "Nee! Ik zei Nee!" "Schat, doe nou niet zo..." Op dat moment komt de zus van het meisje in haar nachtjapon naar buiten. Ze wrijft geeuwend in haar ogen en mompelt: "Ma zegt dat jij hem moet pijpen, Ofwel dat ik hem moet pijpen, ofwel dat zij naar beneden komt en hem zelf Zal pijpen, maar zorg alstublieft dat je vriend eindelijk zijn hand van de parlofoon haalt, Zodat wij allemaal kunnen verderslapen !!"
必要性の運命
" lifetime member 69"
FREE AT LAST

必要性の運命

alprazolam
Bericht 212 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Paola vraagt: 'Mathilde, wat hebben jullie zoal kedaan?' > Mathilde zegt: 'Wij hebben kewandeld, kelezen, kegeten, kerust, en ik > eb drie maal keneukt met Filiep!' > Paola repliceert: 'Mathilde dat mag je aan het Hof zo niet zeg! > Zeg dan: Filiep heeft een pan spek met eieren kegeten.' > Mathilde zegt: 'Oke mama, 'k zal onthouden. O, 'k heb nog iets > verketen, Filiep heeft de pan uitkelikt!'
必要性の運命
" lifetime member 69"
FREE AT LAST

必要性の運命

alprazolam
Bericht 213 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Een vrouw staat naakt voor de spiegel, tilt de linker borst op, dan de rechter. Laat ze weer vallen. Draait zich opzij. Bekijkt haarprofiel. Haar gezicht betrekt. Ze draait zich naar het echtelijk bed,en zegt tegen manlief, "m'n borsten zijn te klein". Anders dan gewoonlijk stelt manlief haar nu niet gerust met de woorden dat dat helemaal niet het geval is, maar komt met een suggestie. "Als je wilt dat je borsten groter worden, moet je een stuk toiletpapier pakken en ermee tussen je borsten wrijven."De vrouw wil dit wel proberen. Ze pakt een stuk toiletpapier en begint driftig tussen haar borsten te wrijven. Terwijl ze hiermee bezig is vraagt ze "Hoelang moet ik hiermee doorgaan?" Hij: "Ze zullen over een periode van een paar jaar groeien." De vrouw stopt met wrijven, en bijt 'm toe "Denk je nu echt dat als ik regelmatig met een stukje WC-papier tussen m'n borsten wrijf ze over een paar jaar echt groter zijn ?" Hij: "Waarom niet? 't Is bij je kont toch ook gelukt!"
必要性の運命
" lifetime member 69"
FREE AT LAST

必要性の運命

alprazolam
Bericht 214 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Mijn hond gaat ook doppen. Ik ben erin geslaagd om een werkloosheidsuitkering te krijgen voor mijn Bouvier. Eerst had het OCMW er geen oor naar, maar na wat hevig discussiëren kwam er toch schot in de zaak. "Maar mijnheer, het is een hond," zei die trut. Toen heb ik haar gezegd: "Hij heeft er niet voor gekozen een hond te zijn, en je mag hem niet discrimineren op basis van zijn ras... Daar had ze niet van terug, maar ze bleef aarzelen. Na nog vijf minuutjes onderhandelen haalde ik m'n beste argument boven: 'Hij is bruin, hij heeft krulhaar, spreekt geen woord Nederlands en heeft nog nooit een dag gewerkt in zijn leven. Bovendien steelt hij alles waar hij zin in heeft.' Toen kreeg Woefke niet enkel een werkloosheidsuitkering, maar werd hem ook kindergeld, gratis medische verzorging en een sociale woning aangeboden."
必要性の運命
" lifetime member 69"
FREE AT LAST

必要性の運命

alprazolam
Bericht 215 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Op een goede dag liep Gaston over de markt in Turnhout, toen hij plotseling z'n maat Kamiel zag rijden in een zo goed als nieuwe jeep. Hij herkende de jeep, die was van Lieve, een vriendin. Kamiel stopte bij Gaston met een grote grijns op z'n gezicht. "Allee, Kamiel, hoe komt gij aan die jeep?" "Die heeft Lieve aan mij gegeven", antwoordde Gaston. "Aan u gegeven?? Ik weet dat ze u gère ziet, maar een nieuwe jeep, da's toch wel straf!!" "Awel Gaston, laat me u vertellen hoe dat komt: we reden samen in de jeep ergens op een zandweg in nergenshuizen. Plotsklaps zet Lieve de jeep in 4-wiel-aandrijving en sjeest de bossen in. Ze parkeerde de jeep, stapte uit, deed al haar kleren uit en zei: "Kamiel,neemt wat ge wilt!" Dus nam ik de jeep ..... "Kamiel, verdulleme, ge zijt 'ne slimme vent! Die kleren hadden u toch nooit gepast . !!!!"
必要性の運命
" lifetime member 69"
FREE AT LAST

必要性の運命

alprazolam
Bericht 216 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Twee Nederlandse dames van 80 jaar (Emma en Truus), zitten sinds hun aankoop van een > 2de handse auto elke ochtend tussen 11.00 en 13.00 uur in dat autootje. Op > zichzelf niets bijzonders, maar zij starten de auto nooit en rijden er > helemaal niet mee. > Na twee maanden vond de overbuurman het welletjes en wilde er het fijne > weten van dat bizarre ritueel. De stoute schoenen aangetrokken en op Emma > en Truus afgestapt toen zij weer in hun autootje zaten. > "Goedemorgen Emma en Truus, hoe gaat het met jullie? En uhh..., vertellen > jullie eens wat jullie nu elke dag in deze auto doen zonder weg te rijden." > Met wat verhoogd stemmetje antwoordde Truus: "Nou ja, het zit zo: Wij > hebben heel vaak gehoord, dat als je een 2de handse auto koopt dat je genaaid > wordt. Nou en daar wachten we nu op!"
必要性の運命
" lifetime member 69"
FREE AT LAST

必要性の運命

alprazolam
Bericht 217 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

spam?
Bericht 218 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG