annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

Een dokter vraagt aan z'n stagiair hem 'n voormiddag te vervangen ; nadien polst hij of alles goed verlopen is. "Ik denk het wel" is het stagiaire-antwoord, "mijn eerste patiënt kwam binnen met hoofdpijn". "En wat hebt ge gedaan" vraagt de dokter? "Dafalgan voorgeschreven".-- "Uitstekend"! "Mijn tweede patiënt had geweldig last van maagzuur". "En...?" vraagt den ouden. "Ik heb Maalox voorgeschreven".-- "Weer uitstekend". "Mijn derde patiënt was een hele mooie vrouw, maar nogal hysterisch ; ze kleedde zich volledig uit, ging op de tafel liggen en riep: "Help mij aub, dokter, het is al vijf maanden geleden dat ik nog een man heb gezien." Waarop de ervaren arts....curieus: "Wat hebde dan gedaan"? "Oogdruppels voorgeschreven" luidt het antwoord.
Bericht 231 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O 10/10 voor die stagiair

Photobucket

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 232 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Achmedje ging naar school en vroeg aan de meester: 'Hoe kan ik Belg worden?' en de meester antwoord: 'Als ge een 9 hebt voor Nederlands en een 9 hebt voor wiskunde, dan zijde ge voor mij nen Belg.' Achmedje gaat naar huis en begint te leren en te leren. Op't einde van't jaar heeft Achmedje een 9 voor Nederlands en een 9 voor wiskunde. Hij gaat naar huis en zegt dolblij tegen zijn moeder,'mama, mama, ik 9 voor Nederlands en 9 voor wiskunde, ikke nu Belg zijn.' Die moeder wordt vreselijk kwaad: 'Gij nooit belg, gij Turk' en die slaagt klein Achmedje kei hard, mot mot, efkes later komt die vader thuis en Achmedje dolblij naar zijn vader 'papa,papa, ikke 9 voor Nederlands en 9 voor wiskunde, ikke nu Belg' die vader wordt kei kwaad en roept : 'gij nooit Belg, gij Turk' en die slaagt klein Achmedje in elkaar. De volgende dag gaat Achmedje terug naar school en de meester vraagt 'Maar Achmedje, hoe komt gij aan die twee blauwe ogen? Wat is er gebeurt?' En Achmedje zegt: : 'Ikke 10 minuten Belg en al ambras met 2 turken ...
Bericht 233 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Een aantal mannen kleden zich om in de kleedkamer van de golfclub. Een mobiele telefoon gaat af en een van hen begint een gesprek Iedereen in de kleedkamer luistert natuurlijk mee. MAN: "Hallo" VROUW: "Schat, ik ben het. Ben je op de club?" MAN: "Ja" VROUW: "Ik ben aan het winkelen en ik heb een onwijs mooi leren jasje gezien. Het kost maar 1000 euro. Mag ik het kopen?" MAN: "Natuurlijk, ... als je het mooi vindt moet je het kopen." VROUW: "Ik ben ook nog even langs de Mercedes garage gegaan. Ik heb de nieuwe 2004 modellen gezien. Er was er eentje zo mooi." MAN: "Hoeveel kost ie?" VROUW: "80,000 euro" MAN: "OK, maar voor die prijs wil ik wel alle accessoires erbij krijgen." VROUW: "Geweldig! Oh, ja nog een ding .... het huis dat we vorig jaar zo graag wilden kopen, staat weer te koop. Ze vragen 950.000 euro." MAN: "Nou, breng maar een bod uit. Bied maar 900,000 euro." VROUW: "OK. Ik zie je later vanavond. Ik hou van je!" MAN: "Doei, ik hou ook van jou." De man hangt op. ........ De andere mannen in de kleedkamer kijken vol verbazing naar hem. Dan vraagt hij: "Weet iemand van wie deze GSM is?"
Bericht 234 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Er komt een man bij Sint-Petrus aan de hemelpoort. Sint-Petrus vraagt hem of hij tijdens zijn leven op Aarde ooit een goede daad gedaan heeft, waardoor hij zonder twijfel inde hemel thuishoort. 'Ik kan mij wel zoiets herinneren', zegt de man. 'Ik passeerde een parking langs de autosnelweg waar een groep Hell's Angels hadden halt gehouden en bezig waren een paar vrouwen lastig te vallen. Ik riep dus dat ze daar moesten mee ophouden, maar dat hielp niet echt. Toen ben ik op de grootste Hell's Angel toe gestapt, heb hem van zijn motor gesleurd, hem op de grond gesmeten, een slag op zijn neus verkocht en zijn neuspiercing uitgetrokken. Toen heb ik naar de andere Hell's Angels geroepen: 'En nu oprotten jullie, of ik leg jullie er allemaal naast!' Sint-Petrus was onder de indruk en vroeg: 'Wanneer was dat precies?' Antwoordt de man: ' Twee minuten geleden, denk ik.'
Bericht 235 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Ik was op zoek naar een plaatje voor Twingo's verjaardag. :^O :^O

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 236 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

B-) nog eens J-A: ik zie het niet goed....

Photobucket

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 237 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Antwerpse politie plaatst buit van inbrekersbende online. De politie van Antwerpen plaatst vanaf maandag 10 maart foto's online op haar website die de grote buit tonen van een bende inbrekers die begin februari werd opgerold. Dat vernam Belga van Sven Lommaert, woordvoerder van de politie. De lokale recherche van de politie pakte op 7 februari twee mannen op, op verdenking van een hele reeks inbraken. De politie kon hen betrappen toen ze onder meer in de omgeving van de Mechelsesteenweg volop inbraken aan het plegen waren. Na een korte achtervolging konden de twee verdachten worden opgepakt. Bij latere huiszoekingen werden nog eens twee verdachten en een berg inbrekersmateriaal gevonden. Er werden ook verschillende zaken aangetroffen die afkomstig waren van inbraken. De politie nam de buit in beslag. Het ging onder meer om 331 zwangerschapsbroeken, 46 zwangerschapsrokken, 310 zwangerschapsbloezen, veertien gsm-toestellen, tien horloges, twee schoendozen vol juwelen, multimediamateriaal, reistassen en verboden wapens. Een deel van de buit is in verband gebracht met vier inbraken in Antwerpen en een in Brussel. De daders hadden het telkens gemunt op appartementsgebouwen. Iedereen die het slachtoffer geworden is van een inbraak, kan vanaf maandag 10 maart terecht op de website van de Antwerpse politie . Daar staat de volledige buit online. Mensen die hun goederen herkennen, kunnen contact opnemen met 03/292.86.67.
Bericht 238 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Dit is wel géén mop meer.
Bericht 239 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Het ging onder meer om 331 zwangerschapsbroeken, 46 zwangerschapsrokken, 310 zwangerschapsbloezen, ... Die waren nogal wat van plan met hun tweetjes 😄
Bericht 240 van 718
laatste antwoord