annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

let op de rood-onderstreepte header en de Monsterboard ad onder het artikel 😉
Bericht 241 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O das pas kort op de bal spelen... Photobucket Photobucket

Bericht 242 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Vorige maand hielden de V.N. een wereldwijde opiniepeiling. Er werd slechts één vraag gesteld: "Wilt u alstublieft uw eerlijke mening geven met betrekking tot een oplossing voor het tekort aan voedsel in de rest van de wereld?" De peiling is echter jammerlijk mislukt. Want in Afrika wisten ze niet wat "voedsel" was in Oost-Europa wisten ze niet wat "eerlijk" was in West-Europa wisten ze niet wat "tekort" was in China wisten ze niet wat "mening" was in het Midden-Oosten wisten ze niet wat "een oplossing" was in Zuid-Amerika wisten ze niet wat "alstublieft" was in de V.S. wisten ze niet wat "de rest van de wereld" was en het Vaticaan heeft de peiling geboycot omdat in de vraag het woord "betrekking" voorkwam Photobucket
Bericht 243 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Hoe zit dit? Kwestie van interpunctie :) De boer had een kalf en de moeder van de boer was ook de vader van het kalf.
Bericht 244 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Bericht 245 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

B-) Photobucket
Bericht 246 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Dé mop van de dag: Elton John concerteert voor Hillary Clinton De legendarische Britse popmuzikant Sir Elton John zal de verkiezingscampagne van de Democratische presidentskandidate Hillary Clinton steunen met een concert in New York, zo heeft de New York Observer (NYO) dinsdag bericht. Volgens de NYO is het optreden onder de noemer "Elton en Hillary: maar één avond (One Night Only)" gepland voor 9 april in de Radio City Music Hall in Manhattan. "Ik ben geen politicus, maar ik geloof in het werk dat Hillary Clinton verzet", zo citeerde het blad de zanger. "Ik verheug mij er erg op Hillary met een werkelijk gedenkwaardige avond te kunnen steunen". Voor de gasten wordt het geen goedkoop uitje. Een ticket kost minstens 125 dollar (80 Euro), en dient ter financiering van de campagne van de vroegere First Lady. Elton John heeft al een bijzondere band met de Amerikaanse metropool. Vorig jaar vierde hij er zijn zestigste verjaardag met zijn zestigste concert in de beroemde hall Madison Square Garden. Photobucket
Bericht 247 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

zouden ze daar een concert poster van hebben?B-)
Bericht 248 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Photobucket
Bericht 249 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

nog steeds even lelijk :^O
Bericht 250 van 718
laatste antwoord