annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

:^O:^O prachtig!!

Photobucket

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 271 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 272 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

MOP VAN DE DAG

:^O . De franse president,Nicolas Sarcozy belt naar de belgische minister van binnenlandse zaken Karel de Gucht en vraagt hem, Karel ik moet je om een gunst vragen,ik heb een zéér dringende bestelling. Onze fabriek voor condooms is buiten dienst door een brand. Het is een echte ramp! Rustig Nicolas,kalmeer een beetje. Wat kunnen we voor je doen? Wel Karel,ik zou zo vlug mogelijk 100.000 condooms willen hebben om ons te behelpen gedurende de eerste dagen. Geen probleem Nicolas,ik stuur je die zo vlug mogenlijk onze fabriek in Jodoigne werkt op volle capaciteit. Alvorens in te haken ,zegt nicolas nog:de condooms moeten blauw-wit-rood gekleurd zijn en 20 cm lang en 6 cm diameter hebben. Oef,denkt Karel;Sarcozy wil opscheppen en met hem de ganse franse mannelijke bevolking. Hij belt de fabriek. Goededag,Durex,hier Karel De Gucht, Ik zou graag 100.000 condooms bestellen om naar Frankrijk te sturen. Ze vragen dat ze blauw-wit-rood gekleurd zouden zijn en 20 cm lang en 6 cm diameter hebben. De directeur van de fabriek OUAH, zij zijn uitgerust als mammoeten daar in frankrijk,uitstekend mijnheer De Gucht ik zal de bestelling laten klaarzetten,wenst u nog iets?. Ja zegt Karel,druk op elk condoom MADE IN BELGIUM SIZE SMALL
Bericht 274 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O
Bericht 275 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O :^O :^O :^O :^O :^O :^O :^O :^O :^O
Bericht 276 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Een vrouw vertelde haar vrienden: "Ik heb van mijn man een miljonair gemaakt". "En wat was hij voor je hem trouwde?", vroeg een vriendin. De vrouw antwoordde: "Een multimiljonair." Photobucket
Bericht 277 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Ben op zoek naar 2 gouwe ouwe: 1. De mop van het verband van het houden van een aquarium met vissen en het homosexueel zijn; 2. De mop van de man die naar huis belt, JR aan de lijn krijgt en om Mama vraagt, het antwoord krijgt dat mama met Ome huppeldepup in bed ligt, en na verloop van tijd liggen er dooien in het zwembad en de slaapkamer en komt die man erachter dattie het foute nummer gedraaid heeft. Herkent iemand die jokes? ;)
Bericht 278 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

De ene ging ongeveer zo (weliswaar in de homo-versie, die je eventueel kan omtunen naar de hetero versie) Riiiiiiiing.............***Neemt op*** "Hallo?" "Dag liefje, mama hier, is de papa thuis?" "Nee, mama, hij is boven in de slaapkamer met nonkel Frank." Na een korte pauze zegt mama: "Maar je hebt geen oom Frank, liefje!" "O jawel, ik heb er een, en hij is nu boven in de slaapkamer met papa!" "Euh, oké, dan. Ik wil dat je dit even voor me doet: leg de telefoon even neer, ren naar boven en klop op de slaapkamerdeur en roep:"papa en oom Frank, mama's auto is juist voor het huis gestopt." "Ok, mama!" Enkele minuten later neemt het meisje de telefoon weer op. "Zo, ik heb gedaan wat je vroeg, mama." "En wat gebeurde er?" vraagt ze. "Wel, papa werd plots bang, sprong zonder kleren uit het bed en liep schreeuwend rond, dan struikelde ie over het tapijtje en vloog uit 't raam aan de voorkant en nu is ie dood." "Jezus!! En wat gebeurde er met oom Frank?" "Hij sprong uit het bed ook zonder kleren aan en hij werd bang en sprong uit het raam aan de achterkant het zwembad in. Maar hij zal vergeten zijn dat je vorige week al het water eruit hebt gehaald om het te kuisen, dus hij viel op de grond van het zwembad en is ook dood." ***Lange pauze*** Dan zegt de mama: "Zwembad ???? Shit, verkeerd nummer"
Oef!!!Gelukkig staat hier vandaag GEEN onzinnige slogan!!!

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 279 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

En hier is denkelijk nummer twee (thx to google voor allebei) Frans zit in de trein. Tegenover hem gaat een keurig aangeklede man zitten met een laptop. Hij opent zijn laptop en gaat als een razende op zijn toetsenbord lopen typen. Frans kijkt het een tijdje aan, en vraagt aan de nog steeds typende man: Wat bent u aan het doen als ik zo vrij mag zijn dit te vragen?' Nou, zegt de man Ik studeer Logica. Frans krabt achter zijn oren, en vraagt. Wat is Logica dan? Nou, ik zal het je uitleggen. Heb jij thuis een aquarium ? Frans antwoordt: Ja Dan houd je van vissen ? Frans antwoordt: Ja Dan houd je ook van de natuur ? Frans antwoordt: Ja Dan houd je ook van de zee ? Frans antwoordt: Ja Dan houd je ook van het strand ? Frans antwoordt: Ja, klopt nog steeds ! Als je van het strand houdt, dan houd je ook van zonnende meiden ? Frans antwoordt: Ja Dan houd je dus van vrouwen ? Frans antwoordt: Ja, klopt als een bus. Dan ben je dus geen homo!! Verrek denkt Frans, das een leuke studie, dat ga ik ook doen. Dus Frans op naar de Universiteit van Amsterdam, en loopt naar de receptie voor navraag. Goedendag meneer, ik kom hier voor de studie Logica Studie Logica, vraagt de receptionist, Wat is dat nu weer ? Dat zal ik u uitleggen zegt Frans. Heeft u een aquarium thuis ? Nee zegt de receptionist. Dan bent u homo zegt Frans.
Oef!!!Gelukkig staat hier vandaag GEEN onzinnige slogan!!!

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 280 van 718
laatste antwoord