annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

Driehonderd!
Bericht 301 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

🙂
Bericht 302 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Riccardo Ricco heeft het aan zichzelf te danken dat hij betrapt is op het gebruik van doping. Wanneer je in de Tour de France in een bolletjestrui gaat rondrijden vraag je erom...
Bericht 303 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Vandaag vond ik een olieverfschilderij in de kringloopwinkel. Het werk kwam me bekend voor. Het is een Picasso, niet getekend. Is dit een grap of om te huilen?
Bericht 304 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Heb je eindelijk weer je tekening uit de 6de klas terug - da's een reden voor Champagne!
Bericht 305 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Het is olieverf en mooi. Zélf zou ik het nooit aandurven mijn meester te copieren.
Bericht 306 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Ophangen en ervan genieten. Tantys: Gisterenavond zaten mijn vrouw en ik een eind weg te filosoferen, tot het gesprek bij het thema euthanasie belandde. Bij dit delicate onderwerp over de keuze tussen leven en dood zei ik haar: 'Laat mij nooit leven als een plant waarbij ik afhankelijk ben van machines en in leven moet worden gehouden met vloeibaar voedsel! Als je mij zo ziet aftakelen, koppel dan die toestellen die mij in leven houden maar af.' Was bij ons i de familie een vaste afspraak - totdat we er effectief voor stonden - voor die belofte. Onmogelijke om uit te voeren.
Bericht 307 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Onmogelijke om uit te voeren. Hoe deed Hugo Claus het dan?
Bericht 308 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

al schrijvend.;-) Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 309 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Bericht 310 van 718
laatste antwoord