annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

joaquin-antique
Community-lid
De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x



Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

MOP VAN DE DAG

321vendu
Community-lid
I am a star! ;)
Bericht 322 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Jij ook al :^O
Bericht 323 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

quasi9522
Community-lid
even ingevult : jos btw banaan.
Bericht 324 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

joaquin-antique
Community-lid

...en ik werk daar al. :-)




Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 325 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Twee konijnen zitten met elkaar op café. 1 van die konijen heeft maar 3 poten. Konijn 1: Wat heb je voorgehad? Konijn 2: Ik was vorige maand in het bos aan het spelen toen plots TSJACK!!! Mijn poot tussen een klem. Uren en uren heb ik om hulp aan het roepen geweest. Er is niemand gekomen. Uiteindelijk heb ik dan maar 1 van mijn poten afgeknaagd. Dat is wel 1 poot minder maar ik leef toch nog. Enfin, die konijnen drinken samen nog een pint en gaan naar huis. De volgende dag gaat dat eerste konijn ook naar het bos. Plotseling TSJACK!!! Ook met zijn poot in een klem. Hij roept uren en uren om hulp. Uiteindelijk komt dat 2de konijn langs. Zegt dat eerste konijn: ik weet niet wat ik verkeerd doe. Ik heb nu al 3 poten afgeknaagd en ik zit nog altijd vast.
Bericht 326 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

tantys
Community-lid
:^O :^O :^O Dat konijn heet toch niet toevallig Filip Van Saksen Coburg :^O forum smileysforum smileys
forum smileysforum smileys
Bericht 327 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Jefke, keuterboerke uit de kempen, in 25 jaar zijn erf niet afgeweest, heeft met de lokale tombela de hoofprijs gewonnen: een reis naar Amerika. Het eerst wat hij daar gaat bezichtigen is het Empire State Building. Hij neemt de lift tot op het dak. Daar staat een oud mannetje met een baard tot op zijn tenen (Sint-Pieter) met een bordje "HEMEL". Dus Jefke vraagt: "Mag ik hier binnen"? Sint-Pieter kijkt in zijn dikke boek, vindt geen doodzonden. "Ok Jefke, je mag binnen op 1 voorwaarde: je moet terug buiten zijn om 12:00u anders moet ge hier blijven". Dus Jefke gaat binnen. Gaat wat rijstpap met gouden lepeltjes eten, tot hij daar een ander manneke ziet met bokkepoten, 2 horens en een staart. Die staat vlak naast een bordje "HEL". Jefke vraagt of hij hier ook binnen mag. Natuurlijk mag dit. Jefke loop daar rond, gaat eens langs bij de hoeren, snuift wat drugs, drinkt zich ladderzat (wat doe je anders allemaal in de hel?). Om 11:59u ziet hij op zijn horloge. Hij begint te lopen, dwars door de hel, dwars door de hemel. Om stipt 12:01 komt bij buiten. Sint-Pieter: Sorry, ik heb u de regels gezegd. Ik zal u moeten hier houden. Jefke: Maar ik ben toch nog niet dood. Kunt ge nu echt geen uitzondering maken voor mij? Sint-Pieter: Wel er is een achterpoortje. Ik kan u in een spin veranderen. Dan kan je zo een draadje producren om terug op de begane grond te geraken. Om dat draadje te maken, moet je maar denken dat je op het toilet zit te sch*ten. Dus zo gezegd zo gedaan. Sint-Pieter verandert onze Jef in een spin. Hij gaat met zijn spinnebillen over de dakgoot zitten en begint te persen: mmppffrrtt: 5 meter draad mmmpppfffrrrttt: 10 meter draad Maar ja zo'n wolkenkrabber van 10-tallen meters hoog, ons Jefke denkt "Ik ga eens goed mijn best doen": mmmmmmmmmpppppppppppppppffffffffffffrrrrrrrrrrttttttttt Tot hij plotseling zijn vrouw hoort roepen: JEF, JEF, WAKKER WORDEN JE SCH*T HET BED VOL!!!
Bericht 328 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

321vendu
Community-lid
:^O Goeie Koen! En voor ons spinnekopje: Toch wel interessqnt: kuiten met vingers ...
Bericht 329 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

elmo!2140
Community-lid
:^Ozou ze?:O;-)
Bericht 330 van 718
laatste antwoord