annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

Een oudere (blonde)dame rijdt op de E40 met een ferrari, ze rijdt heel traag. Ze wordt tegengehouden door de politie : Mevrouw u rijdt te traag ! Antwoord : A ja het is hier toch de E40 Naast haar zit haar man te beven. Politie : Meneer waarom beeft u zo, bent u ziek of zo ? Antwoord : Nee maar we komen net van de E319

m.

m.
Bericht 391 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O

Photobucket
Bericht 392 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Ik wil ook lachen maar ik snap 'em niet. :-(

Bericht 393 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Een makkelijke dan... Wat is het verschil tussen een autoband en 365 condooms ? Het ene is een Goodyear, de andere... Een Verry Good Year B-)

Bericht 394 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

@J-A : en als we het zo bewerken? Ze wordt tegengehouden door de politie : Mevrouw u rijdt te traag !U rijdt amper 40 per uur
If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 395 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

'k schaam me dood

Bericht 396 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Heyyyyy.....3500 :^O

Bericht 397 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

WOW! Gefeliciteerd!
Bericht 398 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Bij het begin van de nieuwe schoolweek begint de juf met: 'Stel jullie even voor en zeg ook wat jullie vader doet.' De eerste antwoordt: 'Mijn naam is Jan en mijn vader is pompier.' De volgende zegt: 'Ik heet Polleke en mijn vader is kok.' De derde: 'Mijn naam is Piet en mijn vader is naaktdanser in een homobar.' Een doodse stilte valt dan over de klas... De juf verandert gauw van onderwerp en de lessen gaan verder. Na schooltijd gaat de juf naar Piet en vraagt: 'Is het echt waar dat je vader naaktdanser is?' Piet: 'Bah nee gij. Hij zit in de beheerraad bij Fortis, maar daarover ben ik een beetje beschaamd!'
Bericht 399 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Bericht 400 van 718
laatste antwoord