annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

Waar gebeurd, gisteren. Ben met een collega aan het werk bij een alleenstaande vrouw en het was dan nog een mooie ook, we gaan haar verder X noemen. Ben zelf bezig met het plaatsen van een nieuwe gootsteen in de keuken. X is in de keuken en op het moment dat de gootsteen is geplaatst komt mijn collega ook de keuken binnen. Vind zich de volgende conversatie plaats : Ik : X het is gedaan, hij zit erin zulle ! Mijn collega : Ronny wat zit waar in ? (met een knipoog en een lachje. Ik : Zeg jong omdat jij moet zeggen dat hij erin zit omdat ze het anders niet weet. X schiet daarop in een lachbui en mijn collega staat daar met rooie oortjes.
Bericht 541 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

A little boy says to his mother, "Mommy, how come I'm black and you're white?" His mother replied, "From what little I can remember about that party, you're lucky you don't bark!"

Bericht 542 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

05 mei 2009 | 16.30 uur Beste leden, Op donderdag 1 en vrijdag 2 mei 2008 bedragen de plaatsingskosten voor al uw aanbiedingen in veilingformaat of aan vaste prijs op eBay.be slechts 5 eurocent. Aanbiedingen in winkelformaat en zoekertjes komen niet in aanmerking voor deze promotie. Klik hier voor meer info over deze promotie. Vriendelijke groeten, Het eBay-team http://www2.ebay.com/aw/benl/200905.shtml#2008-04-30131122 :^O :^O
zowie
Bericht 543 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O :^O :^O :^O :^O :^O :^O :^O :^O Hier zijn ze....de verantwoordelijken:

Bericht 544 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

link naar deze mededeling> Not Found The requested URL /aw/benl/200804301314532.html was not found on this server.?:|jah ze zijn een jaartje te laat,ach wat sonde heh
Bericht 545 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Kom er zonder problemen, is nog niet gecorrigeerd: 05 mei 2009 | 16.30 uur Beste leden, Op donderdag 1 en vrijdag 2 mei 2008 bedragen de plaatsingskosten voor al uw aanbiedingen in veilingformaat of aan vaste prijs op eBay.be slechts 5 eurocent. Aanbiedingen in winkelformaat en zoekertjes komen niet in aanmerking voor deze promotie. Klik hier voor meer info over deze promotie. Vriendelijke groeten, Het eBay-team
Bericht 546 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Blondje; In een vliegtuig richting Aruba staat ineens een mooie blonde vrouw op en loopt van het economyclass-gedeelte naar het businessclass-gedeelte en laat zich in zo'n comfortabele zetel zakken. Een steward ziet dat en gaat er achteraan. Hij tikt de blondine op haar schouders en vraagt haar ticket. Na deze bestudeerd te hebben zegt hij tegen de dame: "Sorry mevrouw, maar dit is de businessclass en u heeft een ticket voor economyclass." De blondine roept: "Ik ben blond, ik ben mooi, ik ga naar Aruba en ik blijf hier zitten!" De steward meldt dit voorval in de cockpit en de co-piloot gaat even poolshoogte nemen. "Mevrouw," zegt hij, "waarschijnlijk heeft u de steward niet begrepen, maar uw ticket is niet geldig voor dit gedeelte van het toestel. U dient zich naar het economy-gedeelte te begeven." De vrouw roept: "Ik ben blond, ik ben mooi, ik ga naar Aruba en ik blijf hier zitten!" De copiloot meldt dit aan de piloot en die zegt: "wacht maar, pff. Ik ben getrouwd met een blonde vrouw. Ik spreek "blonds." De piloot gaat naar de blonde dame en fluistert haar iets in het oor. Zonder slag of stoot staat de vrouw op en begeeft zich onmiddellijk naar het economy-gedeelte. De steward en de co-piloot vragen de piloot hoe hij dat in godsnaam geflikt heeft. "Simpel," zegt de piloot, "ik heb tegen haar gezegd dat de business-class niet naar Aruba gaat.":^O forum smileysforum smileys
forum smileysforum smileys
Bericht 547 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Is dit misschiens de reden van de stilte hier.
Bericht 548 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Zou dit de oorzaak kunnen zijn van de stilte hier.
Bericht 549 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

ale, eerst lukt het niet en dan staat het er 2 keer.
Bericht 550 van 718
laatste antwoord