annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

Zegt de pastoor:'Al diegenen, die deze week hun partner bedrogen hebben moeten naar voor komen'. Het stokoude en slecht horende vrouwtje vraagt daarop aan haar gebuur: 'Wat zegt meneer de pastoor juuust?' 'Hij zei dat al diegenen die een muntbolleke willen naar voor moeten gaan', zegt de gebuur. Het oude vrouwtje, steunend op haar wandelstok, zet zich met veel moeite recht en strompelt naar voor. De totaal verwarde pastoor roept haar toe: 'U ? Mevrouw ? Op uw leeftijd, ben je niet beschaamd?' 'Meneer pastoor, het is nie omdat ik geen tanden meer heb, da ik er Nie meer kan op zuigen, heee........'
必要性の運命
" lifetime member 69"
FREE AT LAST

必要性の運命

alprazolam
Bericht 201 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Een bouwvakker gaat den eerste dag met zijn nieuwe collega naar de werf. Zijne collega is een neger. Hij legt hem de instructies uit die hij aan de neger zal geven van boven op de stelling: Wanneer ik een vinger toon brengt ge cement naar boven, wanneer ik twee vingers toon brengt ge bakstenen naar boven, wanneer ik drie vingers toon, brengt ge me nen goeie koude leffe. Den bouwvakker werkt en na een tijdje toont hij naar de neger drie vingers. De neger kijkt naar boven en draait met zijn handen. De bouwvakker toont nogmaals drie vingers, en terug draait de neger zijn voorhand en zijn handpalm naar hem. De bouwvakker is razend dat hij zoiets idioot niet begrijpt en gaat zelf naar beneden. Awel idioot, ik had toch duidelijk gezegd dat als ik drie vingers toon, ge me moet nen koude leffe brengen???" Aja, zegt de neger, en ik vraag aan u nen donkere of nen bleken".
必要性の運命
" lifetime member 69"
FREE AT LAST

必要性の運命

alprazolam
Bericht 202 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Een Turk komt een kleerwinkel binnen en zegt tegen de winkeljuffrouw: 'Ikke broeke wille kope.' Winkeljuffrouw: 'Strakke pijpen?' Turk: 'Ja seffes, eerste broeke kope.'
必要性の運命
" lifetime member 69"
FREE AT LAST

必要性の運命

alprazolam
Bericht 203 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Vrouw: Wat ben je aan het doen ? Echtgenoot: Niets. Vrouw: Niets...? ? Je staart al een uur naar ons huwelijksboekje. Echtgenoot: Ik zoek de vervaldatum ! !
必要性の運命
" lifetime member 69"
FREE AT LAST

必要性の運命

alprazolam
Bericht 204 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Vier vrienden treffen elkaar na zo´n dertig jaar opnieuw tijdens een feestje. Nadat ze een aantal borrels hebben gedronken, gaat er één van hen naar het toillet. De drie die achterblijven beginnen te praten over hun kinderen. De eerste zegt: mijn zoon is mijn allergrootste trots! Hij begon als hulpje binnen een bedrijf. Ging studeren en studeerde af als boekhouder. Promoveerde tot bedrijfsleider en is nu directeur van het bedrijf. Hij is zó rijk, zó rijk, dat ie z´n beste vriend voor z´n verjaardag de allernieuwste Mercedes kompressor cadeau heeft gedaan. Zegt de tweede: oh man, da´s niet misselijk! Maar ja, mijn zoon is óók mijn allergrootste trots! Hij begon als verkoper op een reisbureau. Studeerde daarna voor piloot en begon te werken voor een grote luchtvaartmaatschappij. Kocht zich in als compagnon en is inmiddels eigenaar van het grootste deel van het bedrijf.En hij is zó rijk, zó rijk, dat hij z´n beste vriend een Boeing 737-700 cadeau heeft gedaan voor z´n verjaardag! Zo, zegt de derde, da´s óók niet mis! Mijn zoon is óók schathemeltje rijk. Hij studeerde voor ingenieur en begon zijn eigen achitectenbureau. Dat liep zó grandioos goed dat hij inmiddels milionair is!! Hij heeft z´n beste vriend dan óók iets héél bijzonders gegeven.. Speciaal voor z´n verjaardag, heeft hij een villa voor hem ontworpen van zo´n 1000mtr2!!! Terwijl de drie mannen elkaar feliciteren met de gewéldige zonen die ze wel niet hebben, komt nummer vier ook weer terug van het toillet. Hij vraagt aan de mannen waarom ze toch zo ontzettend blij zijn? Nou we hebben het nét over onze zonen en over hoe trots we wel niet op ze zijn! En jouw zoon? Wat doet ie? Mijn zoon? Zegt de vierde, mijn zoon is homo en hij verdient de kost als danser in een gay-bar. Oooo....wat érg voor je! Je zult wel heel erg teleurgesteld in hem zijn?? Oh nee hoor, helemáál niet!! Hij is mijn zoon en ik hou verschrikkelijk veel van hem zoals hij is!! Hij is mijn trots en hij heeft altijd zovéél geluk!! Weet je, hij heeft pas z´n verjaardag gevierd, en toen kreeg hij een villa van 1000mtr2, een boeing 737-700 en een mercedes kompressor cadeau van z´n drie lovers!!!!
必要性の運命
" lifetime member 69"
FREE AT LAST

必要性の運命

alprazolam
Bericht 205 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

De oplossing om deze regeringscrisis op te lossen. België wordt in drie gesplitst. Elk deel van het land krijgt een koning. Voor Vlaanderen is dat Laurent Voor Brussel is dat Albert Voor Wallonië is dat Philip Maar er is maar één volkslied nl. drie koningen, drie koningen.........
必要性の運命
" lifetime member 69"
FREE AT LAST

必要性の運命

alprazolam
Bericht 206 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

2 blanken en 1 Marokkaan zitten samen te praten : Blanke 1 : mijn vrouw heeft zo een grote borsten dat mijn handen te klein zijn om ze helemaal vast te nemen . Blanke 2 : mijn vrouw heeft zo n lange benen dat als ik om 7 u vanaf haar voeten naar boven begin te kussen, ik maar om half 10 aan haar . . . eu . . eu . . .. . . navel ben !! Marokkaan : mij vrouw ebbe zo'n kont da as ekik op are gat sla en ikke werke ga en danne terug thuis kom hare gat nog trilt . Blanken : jawadde zo'n groot gat ? Marokkaan : neeje ikke ni lang wegge voor te werke !
必要性の運命
" lifetime member 69"
FREE AT LAST

必要性の運命

alprazolam
Bericht 207 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

HOE HOU JE EEN VROUW TEVREDEN? Is dat moeilijk? Nee hoor, je hoeft alleen maar te zijn: 1. Een vriend 2. Een kameraad 3. Een minnaar 4. Een grote broer 5. Een vader 6. Een meester 7. Een chef 8. Een elektricien 9. Een timmerman 10. Een loodgieter 11. Een technicus 12. Een binnenhuisarchitect 13. Een ontwerper 14. Een insectenverdelger 15. Een psycholoog 16. Een psychiater 17. Een genezer 18. Een goede luisteraar 19. Een organisator 20. Een goede echtgenoot 21. Erg schoon 22. Sympathiek 23. Atletisch 24. Warm 25. Attent 26. Galant 27. Intelligent 28. Grappig 29. Creatief 30. Teder 31. Sterk 32. Vol begrip 33. Tolerant 34. Geduldig 35. Ambitieus 36. Capabel 37. Moedig 38. Vastbesloten 39. Trouw 40. Afhankelijk 41. Gepassioneerd EN OOK NIET VERGETEN OM: 44. Haar vaak complimentjes te geven 45. Van winkelen te houden 46. Eerlijk te zijn 47. Schatrijk te zijn 48. Haar niet zenuwachtig te maken 49. Niet naar andere vrouwen te kijken EN DAN OOK NOG: 50. Haar veel aandacht geven, maar zelf niet veel verwachten 51. Haar veel tijd geven, speciaal voor haarzelf 52. Haar veel ruimte geven, je nooit afvragen waar ze heen gaat BOVENDIEN IS HET ERG BELANGIJK DAT JE: 53. Nooit haar verjaardag vergeet 54. Nooit je trouwdag vergeet 55. Nooit een afspraak vergeet die zij heeft gemaakt EN......HOE HOU JE EEN MAN TEVREDEN??? 1. Laat hem met rust 2. Geef hem eten 3. Laat hem de afstandsbediening vasthouden TJONGE, WAT ZIJN MANNEN TOCH VEELEISEND!!! --
必要性の運命
" lifetime member 69"
FREE AT LAST

必要性の運命

alprazolam
Bericht 208 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Hier is een raadsel voor echte intellectuelen Tracht zelf het antwoord te vinden . Het antwoord staat aan het eind van het bericht, maar enkel naar beneden kijken als je het antwoord niet zelf kan bedenken . Op precies hetzelfde moment, zijn er twee 35 jaar oude mannen tegenover elkaar aan de andere kant van de wereld Eentje loopt op een strakke kabel tussen twee wolkenkrabbers. De ander krijgt "oraal plezier" van een 85 jarige tandloze dame. De mannen weten dat niet van elkaar maar toch denken ze allebei op dat moment hetzelfde !!!??? Wat denken ze? > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Niet naar beneden kijken!!!! > >
必要性の運命
" lifetime member 69"
FREE AT LAST

必要性の運命

alprazolam
Bericht 209 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Een hoertje heeft twee tatoeages laten zetten, aan weerszijden van > > >>> haar poesje. De ene stelt Bono van U2 voor, de andere Michael Jackson > > >>> Er klopt een Ier op haar raam. Ze laat hem binnen en zegt: > > >>> "Als jij weet wie deze twee zangers zijn, dan mag jij gratis." > > >>> De Ier kijkt aandachtig, en zegt: "Tja, die ene weet ik wel, dat is > > >>> Bono, > > >>> maar die andere...?" > > >>> Dus hij moet gewoon betalen. > > >>> De volgende klant is een Amerikaan. Hij zegt: "Ja, die ene ken ik wel, > > >>> dat is Michael Jackson" > > >>> "Klopt," zegt het hoertje, "en die ander?" > > >>> "Ja, dat weet ik niet." Dus ook hij moet betalen. > > >>> De volgende klant is een oude Engelsman, en het hoertje vraagt > opnieuw: > > >>> "Als jij weet wie dit zijn, mag jij gratis." De Brit bukt, kijkt eens > > >>> goed, en zegt dan: "Die buitenste twee ken ik niet, maar die middelste > > >>> is Mick Jagger..."
必要性の運命
" lifetime member 69"
FREE AT LAST

必要性の運命

alprazolam
Bericht 210 van 718
laatste antwoord