annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

joaquin-antique
Community-lid
De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x



Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

omaboubou
Community-lid
:O:O kan je niet "inbreken" om een kijkje te nemen? B-)

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 31 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

odette6477
Community-lid
.. man, man, man ...B-)B-):^O
Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com
Bericht 32 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

het-noodlot
Community-lid
waarom heeft een vrouw 1 hersencel meer dan een koe????? ANDERS SCHEET ZE IN DE LIVING :-p
必要性の運命
NO WOMAN NO CRY

必要性の運命


alprazolam
Bericht 33 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

omaboubou
Community-lid
😞 foei!... is weer een man die dat uitgevonden heeft zeker...] ]:)

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 34 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

petermarsal
Community-lid
Ik dacht de koe  :^O.      Veritas odium parit
 
 
 Veritas odium parit
Bericht 35 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

motsbots
Community-lid
3 mannen in een ouderlingentehuis. De ene is 80 de andere 90 en de derde 100. Ze zitten alle 3 over hun kwalen te vertellen. Die van 80:als ik 's morgens om 7 uur opsta en ik ga pissen ben ik zeker een half uur bezig met moeite te doen voor er iets uitkomt. Die van 90:als ik om 7 uur opsta en ik ga kakken dan kost het zeker een uur moeite voordat er iets uitkomt. Die van 100:Om zeven uur pis ik als een paard,en om 8 uur kak ik als een reiger. De twee bekijken hem en zeggen,wat is dan het probleem? Die van 100:Ik word maar eerst om 9 uur wakker.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 36 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

fredje72
Community-lid
> Twee criminelen besluiten om 's nachts een overval op een >bank te plegen. > Ze hebben hun slag zo goed voorbereid dat ze op de bewuste >nacht > zonder probleem alle alarmsystemen uitschakelen en >uiteindelijk in > de zaal met de kluizen terechtkomen. > > De eerste gangster slaagt erin om één van de kluizen open te > maken, maar is zwaar ontgoocheld wanneer hij merkt dat er >helemaal > geen geld in de kluis zit. Er staat enkel een pot yoghurt >in. > > De tweede gangster opent ook een kluis en vindt precies >hetzelfde. > > Uiteindelijk openen ze alle kluizen, maar ze vinden niets >anders dan > yoghurt, yoghurt en nog eens yoghurt. > > De eerste zegt : "Dat is hier een gemene streek! Voila, om > hen te ambeteren gaan we al die yoghurt opeten. Ze zullen >nog al een > gezicht trekken als ze het morgen merken!" > > En onmiddellijk beginnen de twee kerels de potten yoghurt >één voor één > binnen te schrokken, tot ze bij dageraad een propvolle buik >hebben. > > > De dag erna zitten de twee aan de ontbijttafel. > Leest de ene uit de krant voor : "Godverdomme kerel, dees >gazet > titelt 'ONGELOOFLIJKE INBRAAK IN DE SPERMABANK' Fredje72
Fredje72
Bericht 37 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

petermarsal
Community-lid
'k Heb een nieuwe handtekening, opdat we bepaalde sublieme hoogtepunten zeker niet zouden vergeten  ;-).      U wist al wat voor weer het morgen wordt.  Maar had u  Kurt's beste  al gehoord ?
 
 
 Veritas odium parit
Bericht 38 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O
Bericht 39 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

omaboubou
Community-lid
http://i73.photobucket.com/albums/i213/petermarsal/Postings%20Trash/Ourthe2.jpg

petermarsal (571 ) aanbiedingen bekijken 30-04-07 19:48 CEST 37 van 38 'k Heb een nieuwe handtekening, opdat we bepaalde sublieme hoogtepunten zeker niet zouden vergeten ;). U wist al wat voor weer het morgen wordt. Maar had u Kurt's beste al gehoord ?

waarom heeft een vrouw 1 hersencel meer dan een koe????? ANDERS SCHEET ZE IN DE LIVING

Toch vree jammer dat zo een lief meisje ook een VROUW zal worden he Peter :-(

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 40 van 718
laatste antwoord