annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Maestro - muziek Por Favore

321vendu
Community-lid
M'n iPodje ligt boven en dat is me net ff te ver weg. Waar luisteren jullie graag naar, en hebben jullie een youtjoep-linkje daarvan? Ik zit zonder muziek hier beneden 😉
Bericht 1 van 2.723
laatste antwoord
2.722 ANTWOORDEN 2.722

Maestro - muziek Por Favore

yellow-pelikan
Community-lid
ga je haar nu al imiteren ook ? :O gaat jouw adoratie echt zo ver ? moet je echt iets laten aan doen voor het nog verder uit de hand loopt hoor.... ;-)


Bericht 2151 van 2.723
laatste antwoord

Maestro - muziek Por Favore

omaboubou
Community-lid
hmmmmmmmmmm mijn oude liefde :-x Cliff Richard-Remember Me http://www.youtube.com/watch?v=ewfsLRKVrO0

Photobucket

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 2152 van 2.723
laatste antwoord

Maestro - muziek Por Favore

cave_canis
Community-lid
Er zit hier iemand in het verkeerde draadje. Waarschijnlijk dronken, aan z'n gezever te lezen vanavond. Photobucket
Bericht 2153 van 2.723
laatste antwoord

Maestro - muziek Por Favore

cave_canis
Community-lid
09-04-08 21:57 CEST 2148 van 2152 09-04-08 21:57 CEST 2149 van 2152 Toeval bestaat niet. Photobucket
Bericht 2154 van 2.723
laatste antwoord

Maestro - muziek Por Favore

yellow-pelikan
Community-lid
Er zit hier iemand in het verkeerde draadje. Waarschijnlijk dronken Goed zo cave ! je erkent eindelijk jouw probleem ! dat is het begin van de genezing ! volhouden hé jongen... :^O


Bericht 2155 van 2.723
laatste antwoord

Maestro - muziek Por Favore

cave_canis
Community-lid
Blijkbaar is het jou probleem. :^O Photobucket
Bericht 2156 van 2.723
laatste antwoord

Maestro - muziek Por Favore

ik voel mij genoodzaakt om een hulplijn in te roepen... tis in de mode de laatste tijd:8}
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Is wat het is ook is wat het is?
Bericht 2157 van 2.723
laatste antwoord

Maestro - muziek Por Favore

cave_canis
Community-lid
Twijfelt u tussen jou en jouw, dan kunt u de vormen het best vervangen door u en uw. Bij die vormen kunt u bij een zorgvuldige uitspraak horen of er een w is of niet. Bent u ook bij u en uw nog niet helemaal zeker, gebruik dan hem en zijn. Of onzijdig. :^O Photobucket
Bericht 2158 van 2.723
laatste antwoord

Maestro - muziek Por Favore

yellow-pelikan
Community-lid
daaraan zie je dat je mij nog voor geen 1/1000ste kent ! :^O Bijna elk ander lid zal nu ferm met je lachen (weeral) :^O :^O :^O


Bericht 2159 van 2.723
laatste antwoord

Maestro - muziek Por Favore

cave_canis
Community-lid
Je bent gewoon de beste. Je mag gerust gaan slapen nu om morgenvroeg nachtelijke posters aan te vallen. Photobucket
Bericht 2160 van 2.723
laatste antwoord