annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

belastingcontroles op internet verkopers

Heden belasting en btw controle gehad.

alles in orde buiten een paar minpuntjes voor verkoop in tweedehandswinkels.

Opgelet !!!!!!! ER IS EEN GROOTSCHEEPSE CONTROLE GAANDE INZAKE INTERNET VERKOOP.eBAY IS DE PROEF ?door zijn klaarheid inzake wettelijke verkopen en de feedback commentaren kan/is men bezig de controle te verfijnen naar andere verkoopsites toe.Ze weten alles,diverse nicknamen,omzetten, enz...Ook de linken naar kopers word onder de loep gehouden.Grote zwartverkopers kunnen best inbinden.1 officiele nicknaam en  diverse nicknamen(zwartverkoop) gelinkt aan familieleden  helpen niet.Ook in tweedehandswinkels worden de veel inbrengers geviseerd.

Bericht 1 van 63
laatste antwoord
62 ANTWOORDEN 62

belastingcontroles op internet verkopers

?:| leuk als ze deze postings lezen.

Ze zullen denken ,:-D"wat een slijmballen"

Bericht 41 van 63
laatste antwoord

belastingcontroles op internet verkopers

?:| leuk als ze deze postings lezen.

Ze zullen denken ,:-D"wat een slijmballen"

Er zit nog een scherp kantje aan ook.... ik meen begrepen te hebben dat je hen koffie aanbood en dat ze die ook gedronken hebben... welnu: wettelijk gezien mogen die dat niet aannemen, dat kan in voorkomend geval worden beschouwd als het aanvaarden van steekpenningen... jaja... bizar genoeg, zelfs een tas koffie!

Maar ja, wie maalt daar nu om!:^O

Bericht 42 van 63
laatste antwoord

belastingcontroles op internet verkopers

martijn@ebay.com
Community-lid

Misschien moet de waarde van zoiets een minimum drempel overschrijden mocht het als steekpenningen kunnen worden gezien. Bij eBay gelden ook zo'n regels. Bij ons wordt een kop koffie als iets van nominale waarde gezien en dus geen steekpenning.

 

Zelf zou ik nooit een aangeboden kop koffie weigeren, maar andere materiele giften dat ik mee naar huis zou nemen wel.

-- Bewerkt door martijn@ebay.com om 8 May 2012 16:16 CEST
Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 43 van 63
laatste antwoord

belastingcontroles op internet verkopers

Misschien moet de waarde van zoiets een minimum drempel overschrijden mocht het als steekpenningen kunnen worden gezien. Bij eBay gelden ook zo'n regels. Bij ons wordt een kop koffie als iets van nominale waarde gezien en dus geen steekpenning.

Zelf zou ik nooit een aangeboden kop koffie weigeren, maar andere materiele giften dat ik mee naar huis zou nemen wel.

Ja idd, daarom dat ik zei "wie maalt daar nu om", maar als het punt bij paaltje komt... herinner je maar het bewuste "spaghetti-arrest" destijds in de zaak Dutroux... ambtenaars mogen geen geschenken en/of giften aannemen en een tas koffie, een cola of een pintje kan als dusdanig worden beschouwd.

Bericht 44 van 63
laatste antwoord

belastingcontroles op internet verkopers

martijn@ebay.com
Community-lid

interessant, maar persoonlijk zou ik het overdreven vinden, maar langs de andere kant, de wet is de wet...

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 45 van 63
laatste antwoord

belastingcontroles op internet verkopers

interessant, maar persoonlijk zou ik het overdreven vinden, maar langs de andere kant, de wet is de wet...

Het is idd overdreven, sinds de "agusta-affaire" in de jaren '90 die de aanzet was tot "operatie schone handen"... ambtenaars en magistraten mogen hoegenaamd niks aannemen van derden, dat gaat wel ten koste van oude waarden en sociaal contact... bvb de postbode die in de winter een tas koffie met bijhorende borrel krijgt aangeboden, de wijkagent, gemeente-arbeiders en de vuilnismannen die in de zomer in hun wijk een fris pintje wordt aangeboden, de leraar die uit waardering kadootjes krijgt van zijn/haar leerlingen in de vorm van een knutselwerkje of een tekening... het gaat zelfs zover, dat je bvb een gemeenteraadslid die je op café tegenkomt geen pintje mag trakteren omdat die toevallig politieker is... het gaat idd te ver, maar ja, wie een hond wil slaan heeft snel een stok gevonden... ik vraag me dan soms ook af waar de leefbaarheid nog is!

Bericht 46 van 63
laatste antwoord

belastingcontroles op internet verkopers

Wat een gezever allemaal,het gaat om een menselijk kontakt.

uren met droge cijfers en dan nog een droge mond of moeten ze hun thermos meebrengen.

dat kan toch niet.

Het is geen borrel met borrelhapjes hé.

 

Bericht 47 van 63
laatste antwoord

belastingcontroles op internet verkopers

Wat een gezever allemaal

 

Inderdaad.

Moeten de mensen van de belastingdiensten die dit lezen nu als conclusie trekken dat ze beter zelfs geen kopje koffie aannemen ?

Dikke zever.

Bij mij krijgt iedereen die langer dan een paar minuten blijft wat te drinken aangeboden.

Dat heeft niks te maken met omkoperij of slijmen, maar alles met elementaire beleefdheid en goed fatsoen.




Bericht 48 van 63
laatste antwoord

belastingcontroles op internet verkopers

martijn@ebay.com
Community-lid

@ supergiftman: +1

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 49 van 63
laatste antwoord

belastingcontroles op internet verkopers

sony-san
Community-lid

beste ,belastingen zijn binnen gevalen bij goede vriend van mij en zij vraagen minnelijke schikking van omzet jaar 2009-2010 dus iederren zou best alles afsluiten als zij hebben groote verkoop's feedback..tes mennens nu !!!!  feedback anoniem maken is MUST.. of best acount vervijderen en nieuwe maaken !!doe zoals jij willen maar let op voor vervolging!!!

Bericht 50 van 63
laatste antwoord