annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

dikkejos11
Community-lid
Domme waal koopt gsm,domme waal geeft neutrale feedback, domme waal vergeet pakje af te halen op de post en weet toch dat de gsm in slechte staat is en dat er een stuk ontbreekt. Helderziende domme waal dus??????? Bijna want hij had niet alles heldergezien, de gsm was kompleet en in goede staat. Zal nu nog wel een geschil open voor een niet ontvangen object zeker. tracking code van de post 323281073677231007. Maar ja de koper is toch de baas op ebay en de verkoper moet zich maar laten doen.
Bericht 1 van 33
laatste antwoord
32 ANTWOORDEN 32

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

motsbots
Community-lid
een domme posting gedaan?Hoe kan dat nu,hier gebeuren geen domme postings,hier gebeurt eigenliojk niets;-) Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 21 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

motsbots
Community-lid
eigenlijk,mijn vingerke was te dik denk ik:-) Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 22 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

You wish !!! B-)

Bericht 23 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

dikkejos11
Community-lid
Domme posting da's jaren geleden hoor maar het is zoals je zegt er gebeurt hier niks meer nu, jammer jammer jammer
Bericht 24 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

motsbots
Community-lid

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

aakdeck
Community-lid
jaag hem niet op zijn paard]:) * s.o.s leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂
*
s.o.s
leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂
Bericht 26 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

joaquin-antique
Community-lid
Wedden dat Lotje, Chantal en Anneke dit ook al gelezen hebben maar die houden zich stil op de achtergrond:^O Die weddenschap heb je dus grandioos verloren. Ik lees dit vandaag pas en ben van plan om hier voorgoed weg te blijven. Man, man wat een ellende is dat hier geworden vooral bij "verkopen".

Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 27 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

speedsterboy1
Community-lid
Alle, Anneke, bij 'verkopen' valt er de laatste tijd juist terug wat te lachen, was lang geleden.

Photobucket

Photobucket

Bericht 28 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

Tja, "De ronde tafel" is zowat leeggelopen. Als je antwoord wil post je best bij "verkopen" tegenwoordig. Zou het zijn omdat er bijna niks meer verkocht word dat iedereen daar zit? En soms kan je daar wel eens lachen vooral met de postings "Articcynda" contra "Het Zijspoor":-x
Bericht 29 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

Ronny, is het niet een beetje te kortzichtig om de problemen te minimaliseren tot AC en mezelf??? Ik heb het gevoel dat er wel meerdere mensen reageren. Nu, het zou mij allemaal niet veel kunnen deren maar wat mij het meeste stoort, is het telkens geven van foutieve tips aan andere verkopers en er dan nog vanuit gaan dat hij er nog mee weg komt ook. Mocht het beperkt blijven tot wat onnozeldoenerij dan zou ik het perfect kunnen negeren maar vraagstellers verkeerd instrueren wat het plaatsen van aanbiedingen betreft en het hautaine gedrag storen mij mateloos!


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 30 van 33
laatste antwoord