annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

veranderingen op de nieuwe forums

martijn@ebay.com
Community-lid

Hoi,

 

Zoals jullie waarschijnlijk gemerkt hebben zijn er vandaag een paar zaken op de forums geweizigd. Die veranderingen zouden ervoor moeten zorgen dat de paginas wat sneller zouden laden.

 

Laat me even weten wat u ervan denkt. Indien u kiest voor was beter voordien, laat me ook even weten waarom. Alvast bedankt

PS: deze peiling wordt volgende week vrijdag afgesloten.

-- Bewerkt door martijn@ebay.com om 5 Nov 2010 14:00 CET
Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

veranderingen op de nieuwe forums

hughwitte
Community-lid

Voor een discussiebord met weinig activiteit zoals dit op benl.ebay.be vond ik het heel handig zoals het voor vandaag was. Namelijk met de nieuwe en meest recent bijgewerkte draadjes zichtbaar onder de tabel met de verschillende voorhanden zijnde rubrieken. Heb op deze discussieforums zelf nooit veel last gehad van traagladende pagina’s.

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 2 van 8
laatste antwoord

veranderingen op de nieuwe forums

martijn@ebay.com
Community-lid

Ik laat de meerderheid beslissen. Als die volgende week vrijdag het met je eens is, dan schroef ik de veranderingen terug

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 3 van 8
laatste antwoord

veranderingen op de nieuwe forums

Martijn, het zou misschien handig zijn dat je eens meldt wat er veranderd is.

Je spreekt immers over een "aantal zaken" maar buiten dit door hughwitte aangegevene zie ik zelf nog niet direct andere veranderde zaken (vermoedelijk kijk ik er over tot ik ze eens nodig heb)

Toch al ietsje gezien: het kleine tabelletje met "actieve leden" (dat vaak niet klopte??) zie ik ook niet direct bij het openen van de link "discussieforum"

-- Bewerkt door hetzijspoor om 5 Nov 2010 17:03 CET



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 8
laatste antwoord

veranderingen op de nieuwe forums

Het was voreger handiger om de nieuwe postings direct te vinden, nu moet men elk onderwerp aanklikken om te zien of er nieuwe postings zijn.



m.
Bericht 5 van 8
laatste antwoord

veranderingen op de nieuwe forums

Ik vond ook het oudere systeem beter.

Je zag onmiddellijk wat nieuw was,nu moet je onder elke hoofding klikken.

Zag nu pas erg toevallig dat iemand een vraag stelde bij een posting van mij uit 2008.

 

Er is inderdaad heel erg weinig beweging op ebay.be ,zodat even klikken voldoende was om een eventuele vraag snel te beantwoorden.

 

 

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

veranderingen op de nieuwe forums

martijn@ebay.com
Community-lid

Behalve deze opvallende verandering hebben we ook de default volgorde van de posts veranderd zodat die nu de nieuwe posts eerst zou tonen voor mensen die niet, of voor het eerst ingelogd zijn op de forums.

Ik heb ook die tabel van "actieve leden" verwijderd aangezien die niet correct leek in mijn ogen.  

Ik ga kijken ofdat we de recente berichten niet terug kunnen zetten op de hoofdpagina van de discussieforums (lijkt me nu al duidelijk dat jullie dat beter vonden voordien).

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 7 van 8
laatste antwoord

veranderingen op de nieuwe forums

martijn@ebay.com
Community-lid

de limiet van 10 posts per dag kan nu ook opgeheven worden voor leden met een lage FB score. gelieve me even aan te schrijven als je op die lijst wil komen

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 8 van 8
laatste antwoord