annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay frankrijk verplicht omschakelen naar zakelijke acount

gamesmover
Community-lid
Ik heb het volgende probleem:
Reeds geruime tijd is het als particuliere verkoper in Frankrijk mogelijk om maandelijks 100 veilingen gratis te plaatsen.
Dit is nu een aantal maanden zo en ik heb daar gebruik van gemaakt.

Vandaag wou ik nog een aantal opladen met turbolister en nu willen ze niet meer tenzij ik mijn acount omschakel naar een zakelijke acount.

Dit wens ik niet te doen om volgende redenen:
Het is privé materiaal uit verzameling die ik te koop zet.
Ik koop enkel zaken voor privé doeleinden.
Ik wens geen vermenging met mijn btwnr, ja ik ben zelfstandig maar gebruik deze acount enkel voor privé.

Ik vind het opmerkelijk dat Frankrijk weer een vuile toer speelt, eerst particuliere verkopers 100 gratis aanbiedingen onder de neus schuiven en als je er dan gebruik van maakt dan gaan ze lullen over teveel omzet en overschakelen....

Is er een oplossing voor mijn probleem?
Iemand dezelfde ervaring gehad of is het een turbolister fout?
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Ebay frankrijk verplicht omschakelen naar zakelijke acount

huwitte
Community-lid
Ik zie dat u op dit ogenblik 124 actieve aanbiedingen lopen hebt, waar sinds de beleidswijziging op eBay.fr vorige week er maar 100 toegelaten zijn als particuliere verkoper die aanbiedt op eBay.fr maar ingeschreven is op eBay.be. Zie onderlijnde woorden hieronder.
eBay.FR
vendredi, 6. août 2010 | 11:33

De plus, les vendeurs particuliers avec moins de 25 évaluations, ainsi que les vendeurs particuliers non enregistrés sur eBay.fr sont limités à 100 annonces en ligne simultanément.

Nous demandons aux utilisateurs qui vendent un volume important d'objets de s'enregistrer en tant que vendeur professionnel.


http://actualites.ebay.fr/showitem&id=568

eBay.FR loopt hier eBay UK achterna :
eBay UK