annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

internationaaal verkoop

k**t*
Community-lid

hallo iederèèn,hoe krijg ik een pondbedrag of us dollar ,onder startbod 1,99 ,hoe moet ik dat eronder krijgen alvast bedankt-startbod bv1 euro,daaronder in zwart staat er bij sommige us of pond,maar hoe doe ik dat ?ik krijg het niet voor mekaar

Bericht 1 van 18
laatste antwoord
17 ANTWOORDEN 17

internationaaal verkoop

Dat wordt automatisch door eBay omgerekend, de koper krijgt de omrekening te zien naar de munt van zijn land.



m.
Bericht 2 van 18
laatste antwoord

internationaaal verkoop

k**t*
Community-lid

hallo mikmak,bedankt;maar bij mij verschijnt het niet,automatisch,heb eens op andere sites gekeken,en vind wereldwijd nergens mijn items,alleen belgiè,heb windows7,wat doe ik verkeerd,mijn instellingen mss mvg

Bericht 3 van 18
laatste antwoord

internationaaal verkoop

Hm, ik heb even ingelogd op eBay Australië, en dan zie ik jouw aanbieding zo: http://cgi.ebay.com.au/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170590017483&ru=http%3A%2F%2Fshop.ebay.com.au%3A80%2F%3F_from%3DR40%26_trksid%3Dp3907.m570.l1313%26_nkw%3D%2B170590017483%26_sacat%3DSee-All-Categories%26_fvi%3D1&_rdc=1


Dus met omrekening naar Australische dollars ! 🙂

-- Bewerkt door mikmak147 om 18 Jan 2011 20:23 CET


m.
Bericht 4 van 18
laatste antwoord

internationaaal verkoop

Om al je aanbiedingen te zien op andere eBay sites, moet je wel de internationale verzendkosten invullen !



m.
Bericht 5 van 18
laatste antwoord

internationaaal verkoop

zowiedot
Community-lid

Dat je verzendkosten moet opgeven voor verzending naar het buitenland opdat de aanbiedingen zichtbaar zouden zijn zie ik nergens staan op de hulppagina's.
Daar wordt er alleen maar aangeraden om ze op te geven.
Ik kom het regematig tegen dat ik de verzendkosten moet opvragen bij de verkoper.

Bericht 6 van 18
laatste antwoord

internationaaal verkoop

Hé ja sorry! Dat klopt niet, maar je moet wel aangeven dat je internationaal verzendt. Bij jouw aanbiedingen staat verzending enkel binnen België.



m.
Bericht 7 van 18
laatste antwoord

internationaaal verkoop

zowiedot
Community-lid

Bij de aanbiedingen van k**t* staat er inderdaad alleen maar verzending naar BELGIË

:-x

Bericht 8 van 18
laatste antwoord

internationaaal verkoop


hallo mikmak,bedankt;maar bij mij verschijnt het niet,



Mikmak zag je objecten op ebay-Australië vermoedelijk omdat hij/zij zich eerst inlogde op de Australische site vooraleer de titel werd ingebracht in de zoekfunctie van ebay-Australië.
Mocht hij/zij niet ingelogd zijn, dan konden jouw aanbiedingen niet gezien worden.
M.a.w.: als Belg zie je waar je ook kijkt de aanbiedingen van andere Belgen overal, als niet-belg of niet-ingelogd-zijnde zie je deze niet.

De eerste reden is inderdaad het niet internationaal aanbieden van je objecten maar dit is NIET de enige reden!
Zoek bvb eens niet-ingelogd "Busch Smart" op ebay.de, ebay.com of de australische eBay...
Je zal er geen enkele uit België vinden terwijl ik er zelf liefst 110 heb die aan deze zoekfunctie voldoen!

De reden hiervoor is simpel: vooral de grotere eBay-markten schermen hun markt af en laten enkel hun binnenlandse aanbiedingen zien - of maximaal enkele landen zoals bij de Australiërs enkel de VS en UK.
Als klein landje hebben wij echter minder aanbiedingen en zie je bij ons wel de buitenlandse aanbiedingen uit bvb Duitsland.
Mocht dit niet zo zijn, dan zouden waarschijnlijk vrij veel rubrieken slechts marginaal gevuld zijn.

De enige mogelijkheid om ze terug te vinden is dat diegene die zoekt de standaard zoekfunctie gaat aanpassen naar "Worldwide".

-- Bewerkt door hetzijspoor om 19 Jan 2011 13:44 CET



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 9 van 18
laatste antwoord

internationaaal verkoop

Klopt niet, ik zag één aanbieding van k**t*, nadat ik ingelogd was op eBay Australië en het objectnummer opgegeven had, toen ik de 'andere objecten van de verkoper' aanklikte kwam er niets te voorschijn.




m.
Bericht 10 van 18
laatste antwoord