annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De weg naar het forum is moeilijker aan het worden !

Community kon je tot enkele dagen geleden nog gewoon bovenaan aanklikken, het discussieforum was zo zeer makkelijk te vinden.

 

Vroeger was het nog makkelijker maar deze software werd veranderd.

 

Nu is het niet meer zichtbaar, je moet ergens beneden de pagina gaan aanklikken.

 

Wat zou daar de reden voor zijn?

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

De weg naar het forum is moeilijker aan het worden !

En er kwam al zo weinig volk.

Het heeft niets te maken met wekelijkse onderhoud ,want dan stond alles terug zoals voorheen.

Het is gewoon verdwenen bovenaan .Andere lay out

Manier van uitdovingspolitiek ,zodat er niemand meer nodig is om ongewenste uitspraken weg te gommen?

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

De weg naar het forum is moeilijker aan het worden !

+1

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

De weg naar het forum is moeilijker aan het worden !

Ebay heeft gewonnen blijkbaar,  de storm is gaan liggen, maar niet te min zijn verkopers nog steeds niet zo happy met het beleid.

 

Als ik mijn aanbiedingen bekijk en de verkoop er van is het huilen met de pet op.

 

Gelukkig maar is het gratis aanbieden want had ik dat als zakelijke verkoper gedaan dan was ik al meer centen kwijt aan plaatsingskosten dan aan wat ik verdiend heb,  dit omdat ik maar een 40 tot 60 tal artikelen online heb en dan is een winkel openen om goedkopere plaatsingskosten te hebben ABSOLUUT GEEN optie.

 

59 euro totaal "bespaard" indien ik als zakelijke verkoper zou geplaatsts hebben.  Zo omschrijft Ebay het op de factuur.

 

Daarbij nog eens de commissie en inderdaad, na een rekensom zou ik puur verlies doen op ebay indien ik als zakelijke verkoper met slechts een weinig artikelen, zou verkopen.

 

 

Onbegrijpelijk dat Ebay dit niet inziet.

 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord