Ik krijg momenteel geen foto's verwijderd of geüploaded?? Heeft nog iemand anders dit probleem? Mvg
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 07-11-2016 15:30
Re: Ik krijg momenteel geen foto's verwijderd of geüploaded?? Heeft nog iemand anders dit probleem?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 07-11-2016 15:32
Idem voor mij! Ebay: actie aub!!!
Re: Ik krijg momenteel geen foto's verwijderd of geüploaded?? Heeft nog iemand anders dit probleem?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 07-11-2016 15:41

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 07-11-2016 19:14
JA IK OOK
AL DE HELE DAG
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 07-11-2016 21:44
Hier hetzelfde probleem. De groene cirkel blijft draaien.. vrij irritant.
Mijn browser is Google Chrome..
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 07-11-2016 22:19
Ik ook al sinds Vrijdagavond problemen
Ebay steekt zijn kop in het zand en communiceert niet en laat zijn verkopers weerom eens in de steek.
Ik heb ondertussen al 3 mails naar ebay gestuurd, mar krijg geen antwwoord. bellen gaat ook niet meer want de rechtstreekse telefonische service is afgelast.
Het probleem is wel te omzeilen in "veroopmanager pro ", maar zeer omslachtig en tijdrovend.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 10-11-2016 00:23
Ik heb het de voorbije dagen ook via verkoopmanager opgelost en het gaat al bij al vrij snel hoor...
2 of meer objecten selecteren (niet 1 want dan kom je terug op het nieuwe aanmaakblad) en dan daar waar je je foto wil veranderen of uploaden de aanpassingen doen in het kolommetje "afbeelding bewerken".
Daarna 2x bevestigen en het is OK
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 10-11-2016 00:25
het grappigste (allez, voor zover dit grappig is natuurlijk) is dat er ook een knop staat waarmee je je mening kan geven over het nieuwe blad. Ik heb dit dan ook maar meteen gedaan gezien de gebreken.
Resultaat: direct een antwoord gekregen: het mailadres waar het naartoe gezonden wordt, is niet werkzaam...
Goed bezig eBay, goed bezig
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 15-11-2016 16:21
Heb vandaag, dus pas vandaag, een mail gekregen van Ebay.....dat ik antwoorden had gekregen via forum
Dus van Ebay zelf heb ik GEEN ENKELE oplossing gekregen
Hoe handig