annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zucht ... Alles staat op wereldwijde verzending maar volgens ebay blijkbaar niet.

Ik krijg steeds meer de melding van potentiele kopers dat ze niet kunnen bieden op een object omdat het niet naar hun land zou kunnen verzonden worden terwijl alles op wereldwijde verzending staat en tot overmaat van ramp heb ik nu ook iemand die me niet kan betalen na gekocht te hebben omdat het object niet naar België zou verzonden kunnen worden ... Terwijl het object uiteraard op de Belgische site staat.

 

En om het erger te maken als ik een mail naar Ebay wil sturen krijg ik een foutmelding.

 

Dat kan toch niet meer .... Ik kan alleen maar raden hoeveel potentiele kopers die melding krijgen en mij NIET vragen of ik het kan verzenden naar hun land.

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Zucht ... Alles staat op wereldwijde verzending maar volgens ebay blijkbaar niet.

Pffffffffffffffff, jij ook al, ik verkoop ook niets meer naar het buitenland sinds 12 dagen, heb het Ebay gemeld en ze hebben teruggemaild dat het naar de technische dienst is gestuurd om dit op te lossen, krijg dagelijks mails van klanten over de hele wereld die willen kopen maar het niet kunnen omdat hun land uitgesloten word. Terwijl al mij verkopen op wereldwijd ingesteld staan. Wat een soep. Wie heeft hier ook last van ??? Dit is echt een ramp.

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Zucht ... Alles staat op wereldwijde verzending maar volgens ebay blijkbaar niet.

Ha ja, bij mij ook als ze wel kunnen kopen kunnen ze niet betalen via Paypal, de link om te betalen via Paypal is er blijkbaar niet, ik los het op om ze direct via Paypal een factuur te sturen of mijn Paypal adres door te geven, ik verlies wel verkoop omdat sommige mensen dit niet meer vertrouwen. Goed bezig Ebay !!!! Het wordt tijd dat ze hier iets gaan aan doen. Mij laatste factuur die ik moet betalen spreekt boekdelen. Als iedereen met een winkel zoveel last heeft van deze problemen hebben ze bij Ebay een gigantisch probleem. Enfin ik hoop dat het snel opgelost is.

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Zucht ... Alles staat op wereldwijde verzending maar volgens ebay blijkbaar niet.

Links en rechts lukt het wel maar tja het vertrouwen is wel even weg nu .... al een geluk dat het gratis plaatsen is anders was het helemaal boerenbedrog.


@collectoridee01 schreef:

Pffffffffffffffff, jij ook al, ik verkoop ook niets meer naar het buitenland sinds 12 dagen, heb het Ebay gemeld en ze hebben teruggemaild dat het naar de technische dienst is gestuurd om dit op te lossen, krijg dagelijks mails van klanten over de hele wereld die willen kopen maar het niet kunnen omdat hun land uitgesloten word. Terwijl al mij verkopen op wereldwijd ingesteld staan. Wat een soep. Wie heeft hier ook last van ??? Dit is echt een ramp.


 

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Zucht ... Alles staat op wereldwijde verzending maar volgens ebay blijkbaar niet.

Ja dat doe ik ook ze rechtstreeks laten betalen naar paypal. Zolang ik het niet als gift vraag zie ik niet in waarom ze daar wakker van moeten liggen. En gelukkig is mijn feedback overtuigend genoeg voor de meesten.

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Zucht ... Alles staat op wereldwijde verzending maar volgens ebay blijkbaar niet.

Heeft iedereen hier last van ? Wat kunnen we doen ? Massaal naar hun mailen ? Ik verstuurde er vandaag alvast meer dan 10, ik hoop dat hun oren fluiten. Ik vind dit beneden alle pijl. Ik verstuur normaal 80 % of meer van mijn verkopen naar het buitenland, dit is dus een ramp voor mij. Wie heeft hiervan geen last ? Graag laten weten. Het rare is soms kunnen ze vanuit het buitenland wel kopen en soms weer niet. Maar ik stuur dan een factuur om te betalen en krijg totaal geen gehoor meer en ook geen betaling. Raar allemaal.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Zucht ... Alles staat op wereldwijde verzending maar volgens ebay blijkbaar niet.

Ik heb dit probleem ook maar enkel voor objecten waarbij ik wel wereldwijd verzenden aanbied maar geen verzendkost aangegeven heb.

Dit is immers quasi onmogelijk omdat er zoveel tariefverschillen zijn bij BPost.




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 7 van 7
laatste antwoord