annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

vervelende advertenties: hoe schakel ik deze uit?

vandaag een hele hoop VERVELENDE advertenties op mijn Ebay pagina, ik stel ook vast dat mijn privé gegevens, zoals betaleningen, woonplaats , enz ook worden overgemaakt aan derden, kan dit zomaar?

Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

vervelende advertenties: hoe schakel ik deze uit?

Sommige advertenties kunnen idd heel irritant zijn, er bestaan programmaatjes om reclamevrij te surfen, die kan je downloaden van het internet en sommige ervan zijn zelfs gratis.

 

Wat doet jou vermoeden dat je privégegevens worden doorgegeven? Als je koopt ziet de verkoper enkel je naam en adres, die moet tenslotte toch weten waar hij het item heen moet sturen toch? Maar je betalingen doorgeven aan derden... dat lijkt me onwaarschijnlijk. Indien je daar bewijzen van hebt, zou ik klacht neerleggen bij de privacycommisie want dat is in strijd met de wet op de bescherming van de privacy!

De enige gegevens die Ebay mag doorgegeven zijn dus je naam en adres en dan enkel nog aan die personen die het nodig hebben i.v.m. een aan- of verkoop!

Bericht 2 van 14
laatste antwoord

vervelende advertenties: hoe schakel ik deze uit?

Hallo, er werd zomaar een programma toegevoegd, nl choosefun, dit doet pop-ups verschijnen op mijn ebay pagina's.

Van het nieuwe privacu beleid kan je zien op de mededelingen van Ebay, zelfs je manier van betalen Paypal over bank wordt bijgehouden

Bericht 3 van 14
laatste antwoord

vervelende advertenties: hoe schakel ik deze uit?

* Die pop-ups kan je uitschakelen met een pop-upkiller maar normaal zou die in je browser moeten staan. Mss eens kijken of hij ingeschakeld is. Zit hij niet vervat in je browser kan je er ook ene downloaden hoor.

 

* Het bijhouden van dergelijke gegevens is niet verboden en in zeker opzicht belangrijk voor de werking van, in dit geval: Ebay. Dergelijke gegevens staan bij zowat elke firma in hun zogenaamde "klantenbestanden"... maar die gegevens mogen in geen enkel geval aan derden worden verstrekt!!!

Bericht 4 van 14
laatste antwoord

vervelende advertenties: hoe schakel ik deze uit?

hallo, die pop-ups kunnen niet worden uitgeschakeld met een pop-up killer, ze zijn vervat in de pagina, je kan ze enkel verkleinen. Er zit ook een optie bij van 1 dag tot 1 week "killen", maar dat werkt niet. Bij iedere heropstart van de Ebaypagina zijn ze daar weer,

Bericht 5 van 14
laatste antwoord

vervelende advertenties: hoe schakel ik deze uit?

Dat is wel heel eigenaardig, ik heb daar geen last van, ik heb dat nog nooit gehad op mijn Ebay-pagina.

Op de homepage zie ik een paar advertentie staan in kleine blokjes, verder niks en soms op mijn Ebay-pagina een advertentie aan de linkerkant... geen pop-ups hoor!

Bericht 6 van 14
laatste antwoord

vervelende advertenties: hoe schakel ik deze uit?

ja, is ook pas van deze morgen, ook dat programmatje werd deze morgen zomaar geinstalleerd, dit is nu verwijderd, maar de pop-ups, verbonden aan Mijn Ebay blijven terugkomen

Bericht 7 van 14
laatste antwoord

vervelende advertenties: hoe schakel ik deze uit?

Wat je nog kan proberen is je browsergeschiedenis, de temps  en je cookies wissen. Het zou kunnen dat er een cookie werd geinstalleerd die dat bliijft geven. Anders zou je al een registerclean moeten doen.

 

Bericht 8 van 14
laatste antwoord

vervelende advertenties: hoe schakel ik deze uit?

Ccleaner al een paar keer gedraaid,  ook alle cookioes al verwijderd en heropstart gedaan,

de pop-ups komen weer bij nieuwe start van Internet

Bericht 9 van 14
laatste antwoord

vervelende advertenties: hoe schakel ik deze uit?

Welke browser heb je?

Bericht 10 van 14
laatste antwoord