annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoop via eBay.US

Als ik een verkoopformulier, rechtstreeks, op eBay.US wil invullen dan wil ik de verzendingskosten van Belgie naar de US opgeven omdat het boek wordt verzonden vanuit Belgie.   Het lukt me niet om dit zo in te vullen want alleen de kosten vanuit de US naar bv Belgie kunnen ingevuld worden...of vergis ik me ?

Het boek is zeker best geschikt om in de US te verkopen en als ik het via eBay.be aanbiedt ben ik dan zeker dat het ook, zonder veel bijkomende opzoekingen, in de US verschijnt ?

Dank voor de reacties !

Miguel

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

hughwitte
Community-lid

Aanbieding plaatsen op eBay.com

Voor de verzending van België naar de VS dient u één van de volgende verzendservices te selecteren onder domestic of US shipping, in het vak shipping details van TL of het verkoopformulier:

- Economy Shipping from outside U.S.: 11 – 20 business days
- Standard Shipping from outside U.S.: 5 – 10 business days
- Expedited Shipping from outside U.S.: 1 – 4 business days

http://pages.ebay.com/sellerinformation/news/shippingservices.html

En dit zegt de FAQ over de verzendkosten onder domestic of US shipping: De maximum toegelaten verzendkost bij aanbiedingen geplaatst op COM voor verzending naar de VS is onafhankelijk van de objectlocatie:

I'm an international seller. Do the shipping cost limits still apply?
Yes. If you are listing your item on the U.S. site, maximum shipping costs will apply for sales to the U.S. regardless of the location of your item.

What can I do if the maximum shipping and handling costs do not cover my expenses for packaging and shipping?
# When selling via fixed price, include all or part of the shipping cost in the item price.
# When selling via auction:
    * If your actual shipping costs are higher than the maximum shipping & handling cost, start the item price higher to cover your shipping cost. This technique will minimize risk that you will lose money on shipping.
    * Move your item to fixed price and include all or part of the shipping cost in the item price.
    * . . .

http://pages.ebay.com/sell/August2008Update/OtherFAQ/

 Wanneer men een speciaal goedkoop tarief voor verzending naar België wil aangeven gaat dit niet in het vak shipping details. Men kan dit wel vermelden in de objectbeschrijving.

 

Aanbieding plaatsen op eBay België.

Uw aanbieding is dan niet zichtbaar op eBay.com wanneer men daar standaard zoekt. Wanneer men bijvoorbeeld op titel of trefwoorden uit de titel zoekt op eBay.COM kan men, op de pagina met zoekresultaten, in de linkerkolom, onder "location", "worldwide" aanvinken om uw aanbieding zichtbaar te maken.

 

Aan de prikbordbezoekers, een goede start in het nieuwe jaar!

Een vraag stellen