annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opgave verzendkosten vanuit Belgie op eBay.de

Ik tracht een aanbieding te plaatsen op eBay.de en het opgeven van de werkelijke verzendkosten (9,65 E.), dus vanuit Belgie, lukt me niet. Ik krijg het bericht dat 7 E. het max. is. Dit is best mogelijk voor een verzending in Duitsland maar hoe kan ik, op de Duitse site, aanduiden dat de verzending vanuit Belgie gebeurd.
Dank voor de hulp !
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Opgave verzendkosten vanuit Belgie op eBay.de

joaquin-antique
Community-lid
maar hoe kan ik, op de Duitse site, aanduiden dat de verzending vanuit Belgie gebeurd.

Dat gaat niet. Die 7 euro is het maximale wat je mag berekenen voor de verzendkosten.

Hetzelfde geldt b.v. met aanbiedingen op eBay COM. Als je daar een boek aanbiedt, onder de juiste rubriek, dan mag je maximaal 4 dollar aan verzendkosten berekenen. 🙂

Misschien kun je er onderuit komen door het object onder een andere rubriek aan te bieden?
Of anders de startprijs met 2,65 verhogen.





Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Opgave verzendkosten vanuit Belgie op eBay.de

Zet helemaal bovenaan je beschrijving in grote letters de verzendkosten + vermelding dat ebay je niet toelaat de correcte kosten in te vullen.

Ik doe dat ook zo indien ik op .com of Canada aanbied.
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Opgave verzendkosten vanuit Belgie op eBay.de

joaquin-antique
Community-lid
@snelleneddy

Dat lijkt me niet zo'n goed advies.
1. Is dat volgens het eBay beleid verboden.
2. Kopers kunnen je gewoon houden aan de vooraf (verplicht) ingevulde verzendkosten waardoor je in de problemen kunt komen.

Ik zet b.v. eerdergenoemde boeken in de rubriek collectibles. Daar is niks mis mee want dat zijn het ook. ;-)





Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 4 van 4
laatste antwoord