annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakje komt niet aan paypal neemt het van de verkopers rekening

Paypal neemt altijd het geld van de verkoper,

Wist u bij een verdwijning of het niet aankomen van een pakje dat paypal gewoon het geld van de rekening van de verkoper neemt .

Zelfs als de koper kiest voor een gewone verzending in plaats van een aangetekende zending .
En de verkoper het verzenden kan bewijzen.

Je krijgt er nog een negatieve feedback boven op.

Dus laat NOOIT Geld op u paypal rekening staan .
laat dit ook aan u vrienden weten.
Paypal verzekering is NEP
Bericht 1 van 16
laatste antwoord
15 ANTWOORDEN 15

Dus laat NOOIT Geld op u paypal rekening staan .

Als u niet kunt bewijzen dat het verstuurd is dan komen ze het geld wel bij u halen hoor. 😄

PayPal is perfect voor verkopers en kopers alleen moet iedereen zich wel aan de regels houden.
U bent zelf akkoord gegaan met de gebruikers-voorwaarden toen u een PayPal rekening opende dus wist u van de risico's bij het verzenden zonder online track & trace verzendbewijs.

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 2 van 16
laatste antwoord

Tja dan moet je dus alles verzekerd gaan verzenden! Gevolg meer kosten voor de koper.... of je verkoopt minder... Ik heb gelukkig maar een paar keer gehad dat een pakje niet aankwam maar het altijd geregeld met de klant of de helft vergoeden (dan heeft iedereen verlies) of een nieuw product opsturen als ik het nog had.
Bericht 3 van 16
laatste antwoord

Tja dan moet je dus alles verzekerd gaan verzenden!

Nee, je moet alleen alles verzenden met een verzenddienst waarbij je een verzendbewijs krijgt met een track & trace nummer dat online te volgen is. (Dan kan PayPal meekijken)

Bericht 4 van 16
laatste antwoord

laat ik niemand op ideeen brengen, maar zo heb ik wel eens een leeg pakje gekregen; qua inhoud is er geen verzekering natuurlijk......
Bericht 5 van 16
laatste antwoord

Als je verkoopt op eBay ben je akkoord gegaan met de reglementen van eBay, dit is de site waarop je verkoopt en op de verkooppagina staat DUIDELIJK op dat de koper geen aanspraak kan doen op vergoeding indien het item verloren of beschadigd is als hij het niet verzekerd heeft laten verzenden. Payal is een betaalmiddel. Dus welke reglementen zijn nu echt van toepassing ????????????????????
Bericht 6 van 16
laatste antwoord

Heb onlangs hetzelfde meegemaakt met een verzending naar ITALIË en Paypal heeft de koper vergoed dus ook automatisch, "na een onderzoek!!! door Paypal ", van mijn rekening gehaald. Volgens de gegevens die mij zijn verstrekt door de Belgische post( DE POST ), hebben zij, de post in Italië, het pakje 10 dagen op rij aangeboden bij de koper die dan claimt het niet te hebben ontvangen, BEDANKT PAYPAL VOOR JULLIE ONDERZOEK ! Gelukkig heb ik de items ter waarde van meer dan 650,00 euro terug in mijn bezit gekregen. Mvg, Bloxske
Bericht 7 van 16
laatste antwoord

in eerste instantie handelt paypal (betalingsverzekering) de zaken af, daarna ebay

en, tja, verzekerde pakjes... al eens met "de post" geprobeerd?? een echt avontuur, het kan, tot 500euro (de helft van de GROTERE postkantoren waar ik bij was, weet wel niet hoe, maar alla), en hoger kan ook, maar dan ben je helemaal zoek; speciale blauwe tape, zegellak, etc, het lijken wel de middeleeuwen...

ja, joaquin-antique, hoor ik je denken; DHL, TNT, UPS, enz; je hebt track & trace + verzekering mogelijk inderdaad... maar de fouten en het bedrog (!) dat ik bij die maatschappijen al ben tegengekomen is echt ongehoord, vooral voor zulke DURE (verschepingskosten) verzendingen

ik heb ondertussen de nodige dossiernummers van die maatschappijen beleefd uit eigen ervaring en voorbeelden zelf meegemaakt, niet van "horen zeggen"

paypal -vergeet het maar qua zekerheid; eerder willekeur van paypal naar klanten toe. en paypal is DUUR!!!!!!!

voor mij; overschrijving voor kopers, basta

sorry beste lezers voor mijn felle reactie, maar het is niet fijn als er door deze grote maatschappijen zo met mijn centjes wordt omgegaan...
Bericht 8 van 16
laatste antwoord

ja, joaquin-antique, hoor ik je denken; DHL, TNT, UPS, enz; je hebt track & trace + verzekering mogelijk inderdaad..

:^O

Ik heb FedEx in m'n hele carrière op eBay ook nog maar 2x gebruikt hoor en dan alleen nog maar op speciaal verzoek van de Amerikaanse kopers zodat ze het object de dag erop in huis hadden.

Verder verstuur ik gewoon via De Post en via de Nederlandse TNT al naar gelang waar het het goedkoopst is. Wel zoveel mogelijk met track & trace bewijzen dus maar dat gaat niet altijd.

PayPal is inderdaad duur maar ik zie geen andere, betrouwbare, betaalservice voor mijn Amerikaanse kopers.
Wel maak ik altijd zsm mijn PP rekening leeg. ;-)

Bericht 9 van 16
laatste antwoord

😮 @ joaquin-antique , je kan toch ook via IBAN en BIC vanuit USA storten en betalen? (beide richtingen bedoel ik) en ja, men kent het gebruik ervan niet zo in USA omdat daar sowieso 90% van de bevolking op credit-cards (en dus insgelijks paypal) leeft, maar het kan wel. ik koop zelf erg veel in het buitenland en gebruik dan steevast paypal. ik zie het als snelle service voor de koper. maar als verkoper, ...huiverig... (mijn kopen/verkopen zijn vaak >+1000euro...) B-)
Bericht 10 van 16
laatste antwoord