annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telefoonnummer gevraagd van Belgische douane.

Hallo,


 


Er ligt al 2 weken een pakje bij de douane die ik aangekocht hebt in Amerika en verzonden is via express mail. Dit is dus de snelste verzendingsmethode en zou normaal binnen de 5-7 dagen geleverd moeten worden.


Ik zou graag het juiste telefoonnummer of email willen hebben van de dienst die me kan helpen. Ik vind op het net 10-tallen nummers maar heb geen goesting om ze alle 10 af te bellen tot ik de juiste persoon aan de lijn krijg.


Wie kan me helpen met het juiste nummer of email om te vragen wanneer ze mn pakje zullen vrijgeven?


Dank bij voorbaat!


 


Stefaan.

-- Bewerkt door steffiestones om 11 Jun 2011 10:19 CEST
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Telefoonnummer gevraagd van Belgische douane.

leuke link om even te lezen


http://fiscus.fgov.be/interfdanl/nl/citizens/pakket.htm

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Telefoonnummer gevraagd van Belgische douane.

Dank u voor de link maar ik geraak er echt niet aan uit.


Hoe kan ik weten in welk douanekantoor hij ligt?

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Telefoonnummer gevraagd van Belgische douane.

hughwitte
Community-lid

Zie onderstaande URL. Uw pakje wordt niet verstuurd naar de douane. De douane komt zelf langs bij DSV (vroeger ABX Logistics) om de inklaring te doen. Voor zover ik weet zijn de telefoonnummers nog dezelfde. Lees misschien de recentere commentaren eens.


Bel ABX Logistics op 02 5566612. (Nogmaals, een hel om binnen te raken. Soms heb je meer geluk op 02 5566601,02,03, 11,12, 13, 17,....)
E-mail: wpc@be.dsv.com
http://blog.markvdb.be/2008/05/ebay-us-naar-belgi-usps-abx-douane.html

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Telefoonnummer gevraagd van Belgische douane.

Dank u voor de info!

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Telefoonnummer gevraagd van Belgische douane.

sharknose_78
Community-lid

De douane uw vriend .. wat ik al enes heb gehad is dat ik iets koop in China van 50 Dollar en dat ze dan bij de Douane vinden dat het eigenlijk 200 Dollar waard is en ik dan op de die 200 Dollar de bijkomende taksen moet betalen. Heb het maar zo gelaten, niet veel zin om met die mensen in discussie te gaan.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Telefoonnummer gevraagd van Belgische douane.

Mag dat zomaar? Ik kan het moeilijk geloven dat ze zomaar een bedrag kunnen opplakken en dat jij mag betalen?!?! Ze mogen toch alleen maar afgaan op de faktuur?

-- Bewerkt door steffiestones om 12 Jun 2011 17:29 CEST
Bericht 7 van 7
laatste antwoord