annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper reageert niet meer, te laat om geschil te openen

Ik koop bij een Engelse persoon met een vrij goede feedbackstatus (>800)



Na betaling begint die allerlei uitvluchten te geven zoals verkeerd verstuurd, voeding moet nog gerepareerd et c.



Geef hem voordeel van twijfel, en nu ben ik (ver) voorbij de datum dat een geschil kan worden opgelost, kan ik niet meer met hem communiceren (foutmelding, dus wellicht email adres gewijzigd)


Ik kan zelfs geen negatieve feedback meer geven...


Kerel had wel het lef mij een positieve feedback te geven...



Toppunt is dat hij ondertussen het object OPNIEUW heeft doorverkocht aan iemand anders, die het wél heeft gekregen (pos. feedback) grrrr...



Heb het vermoeden dat hij dat meer doet, maar met die vertragingsmaneuvres komen er weinig of geen negatieve feedbacks op zijn profiel....



Valt hier iets tegen te doen?

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Verkoper reageert niet meer, te laat om geschil te openen

Gezien het om een engelse verkoper gaat, kan ik er vanuit gaan dat je met Paypal betaalde???


Indien het gaat om de "TED Digisound drum modules", dan ben je inderdaad te laat om een klacht in te dienen via Paypal.


 


Ik kan dan alleen maar hopen dat je betaalde via afboeking van een creditcard? Zo ja, ga je best zo snel als mogelijk naar je bank en probeer je via hen een klacht neer te leggen bij de creditcardmaatschappij. Bij Visa kan dit een pak langer dan de 45 dagen die Paypal hanteert


 




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Verkoper reageert niet meer, te laat om geschil te openen

Enne... voor in de toekomst deze tip: wat ook de mooie woorden van een verkoper mogen zijn, indien er na 30 dagen niks arriveert, gewoon een klacht indienen bij Paypal!!!


 


Indien het object uiteindelijk enkele dagen later toch toe komt, geen probleem: je kan je klacht altijd annuleren hé?

-- Bewerkt door hetzijspoor om 25 Sep 2011 22:51 CEST



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Verkoper reageert niet meer, te laat om geschil te openen

Inderdaad de TEDs...



En PayPal via bankoverschrijving, dus 😞



Ik weet dat ik mijn geld kwijt ben (PayPal dispute zegt hetzelfde)



Maar hoe kan je andere mensen waarschuwen voor dit semiprofessionele oplichterssujet, je mag geen namen noemen et c....

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Verkoper reageert niet meer, te laat om geschil te openen

Veel valt er jammer genoeg niet aan te doen tenzij in het vervolg niet zo lang wachten tot er niks meer mogelijk is (claim... feedback...)


En dan nog... iemand met frauduleuze ideeën heeft wel ergens één of meerdere accounts om na x aantal negatieves te herbeginnen op een ander...




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Verkoper reageert niet meer, te laat om geschil te openen

Het vreemde is dat die kerel een feedbackscore heeft van meer dan 800... Bewijs dat hij al lang bezig is én het blijkbaar kan volhouden op die manier.



Mijns inzien wijst dit op een zwakheid van het geschillen-systeem...



Nouja, in het vervolg nog beter opletten, zucht.

Bericht 6 van 6
laatste antwoord