Verkoper reageert niet meer, te laat om geschil te openen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 25-09-2011 21:06
Ik koop bij een Engelse persoon met een vrij goede feedbackstatus (>800)
Na betaling begint die allerlei uitvluchten te geven zoals verkeerd verstuurd, voeding moet nog gerepareerd et c.
Geef hem voordeel van twijfel, en nu ben ik (ver) voorbij de datum dat een geschil kan worden opgelost, kan ik niet meer met hem communiceren (foutmelding, dus wellicht email adres gewijzigd)
Ik kan zelfs geen negatieve feedback meer geven...
Kerel had wel het lef mij een positieve feedback te geven...
Toppunt is dat hij ondertussen het object OPNIEUW heeft doorverkocht aan iemand anders, die het wél heeft gekregen (pos. feedback) grrrr...
Heb het vermoeden dat hij dat meer doet, maar met die vertragingsmaneuvres komen er weinig of geen negatieve feedbacks op zijn profiel....
Valt hier iets tegen te doen?
Verkoper reageert niet meer, te laat om geschil te openen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 25-09-2011 22:49
Gezien het om een engelse verkoper gaat, kan ik er vanuit gaan dat je met Paypal betaalde???
Indien het gaat om de "TED Digisound drum modules", dan ben je inderdaad te laat om een klacht in te dienen via Paypal.
Ik kan dan alleen maar hopen dat je betaalde via afboeking van een creditcard? Zo ja, ga je best zo snel als mogelijk naar je bank en probeer je via hen een klacht neer te leggen bij de creditcardmaatschappij. Bij Visa kan dit een pak langer dan de 45 dagen die Paypal hanteert
Verkoper reageert niet meer, te laat om geschil te openen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 25-09-2011 22:50
Enne... voor in de toekomst deze tip: wat ook de mooie woorden van een verkoper mogen zijn, indien er na 30 dagen niks arriveert, gewoon een klacht indienen bij Paypal!!!
Indien het object uiteindelijk enkele dagen later toch toe komt, geen probleem: je kan je klacht altijd annuleren hé?
-- Bewerkt door hetzijspoor om 25 Sep 2011 22:51 CESTVerkoper reageert niet meer, te laat om geschil te openen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 26-09-2011 10:38
Inderdaad de TEDs...
En PayPal via bankoverschrijving, dus 😞
Ik weet dat ik mijn geld kwijt ben (PayPal dispute zegt hetzelfde)
Maar hoe kan je andere mensen waarschuwen voor dit semiprofessionele oplichterssujet, je mag geen namen noemen et c....
Verkoper reageert niet meer, te laat om geschil te openen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 26-09-2011 21:02
Verkoper reageert niet meer, te laat om geschil te openen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 28-09-2011 20:16
Het vreemde is dat die kerel een feedbackscore heeft van meer dan 800... Bewijs dat hij al lang bezig is én het blijkbaar kan volhouden op die manier.
Mijns inzien wijst dit op een zwakheid van het geschillen-systeem...
Nouja, in het vervolg nog beter opletten, zucht.

