annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vertaaldraadje: Frans

lancelot@ebay.com
Community-lid
In dit draadje kunnen jullie elkaar helpen met vertalingen van en naar het FRANS.

Om dit draadje nuttig en bruikbaar te houden voor iedereen die een vertaling nodig heeft, zou ik jullie willen vragen om conversaties die niet rechtstreeks verband houden met een vertaling op een ander draadje te voeren. Anders zie ik mij genoodzaakt om dit draadje weer los te koppelen.

Het bericht is aangepast door: Arwyn
Bericht 1 van 844
laatste antwoord
843 ANTWOORDEN 843

Vertaaldraadje: Frans

raymon1212
Community-lid
BONJOUR JE N'AI TOUJOURS PAS RECUS VOTRE COLIS.JE VIENS DE RECEVOIR UN COLIS DE BELGIQUE QUI A MIS 5 JOURS POUR ÊTRE LIVRE.AVEZ VOUS ETE VOIR A LA POSTE SI CELUI-CI NE VOUS AVAIS PAS ETE RENVOYE?.CORDIALEMENT.CHRISTIAN.

:_| de vorige mail schreef hij dat het wel eens dertig dagen duurde voor dat hij een pakje onvangen had en zij we zullen wat geduld hebben
nu vraagt hij dat ik naar de post moet gaan om te kijken of het niet terug gekomen is
maar zo rap komt dat niet terug B-)(16 april opgestuurd)

dit vertalen aub
christian, ik zal wel eens naar de post gaan horen om informatie , maar ik denk niet dat het zo vlug terug word gestuurd
Bericht 461 van 844
laatste antwoord

Vertaaldraadje: Frans

sniplechat
Community-lid
dit vertalen aub
christian, ik zal wel eens naar de post gaan horen om informatie , maar ik denk niet dat het zo vlug terug word gestuurd

Christian, j'irai m'informer auprès de la poste, mais je doute qu'un colis ne soit renvoyé aussi rapidement.

Succes
Michèle
Bericht 462 van 844
laatste antwoord

Vertaaldraadje: Frans

raymon1212
Community-lid
bedankt michèle 😉 ik hoop dat het vlug opgelost zal zijn want het staat hier al vol met mijn vragen:O
groetjes raymon
Bericht 463 van 844
laatste antwoord

Vertaaldraadje: Frans

raymon1212
Community-lid
als er iemand dit nog eens wil vertalen ,



ik heb vandaag een klachten formulier ingediend bij de post, ze gaan het onderzoeken ,het zal 40 dagen duren voor antwoord
Bericht 464 van 844
laatste antwoord

Vertaaldraadje: Frans

sniplechat
Community-lid
ik heb vandaag een klachten formulier ingediend bij de post, ze gaan het onderzoeken ,het zal 40 dagen duren voor antwoord

J'ai introduit un formulaire de réclamation auprès de la poste aujourd'hui, elle fera les investigations nécessaires, mais il lui faudra 40 jours avant que je n'aie une réponse

!!!!! wat is dat voor een antwoord vanwege de post ? het gebeurt wel eens dat een collo niet tijdig afgeleverd wordt, en wanneer je het over levende planten hebt als deze in mijn colli worden verzonden, kan je zeker niet zo lang wachten !
Op mijn kleine postkantoor in Watervliet zijn ze in staat om op basis van de streepjescodes, onmiddellijk een collo te retraceren ! Het voldoet, zelfs telefonisch, de (lange) code van het etiket op te geven, en je weet in de enkele seconden waar je collo zich bevindt !!!!!
Groetjes
Michèle
Bericht 465 van 844
laatste antwoord

Vertaaldraadje: Frans

raymon1212
Community-lid
dit stond op het klachtformulier

Bedankt om ons uw probleem mee te delen. Uw klacht zal behandeld worden door onze klantendienst. U kan een antwoord verwachten binnen 30 (kalender)dagen. Voor zendingen van en naar West-Europese landen is deze termijn vastgesteld op 40 dagen, voor zendingen van en naar andere landen 3 maanden en dit te rekenen vanaf de inleiding ervan. Als u bijkomende vragen of inlichtingen heeft, kan u steeds terecht op het telefoonnummer 022/012345.
-----------

michèle :^O ik zal het noorde kwijt geweest zijn frankrijk ligt in het zuiden :-x dan zijn het 30 dagen
het pakje is 352gr dus geen streepjescode wel prior verzonde maar dan zal dat ook maar tot aan de grens zijn ?:|
ik had nog telefonich vragen gesteld om het formulier
in te vullen ze waren vriendelijk en ze dachten dat ze het pakje wel zouden vinden
(ze haden meer vertrouwen dan ik:^O]:))
bedankt en groetjes
Bericht 466 van 844
laatste antwoord

Vertaaldraadje: Frans

raymon1212
Community-lid
michèle en omaboubou :-x
ik wil jullie nog eens bedanken
eind goed al goed 😉

BONJOUR ET SURTOUT UNE BONNE NOUVELLE ,JE VIENS DE RECEVOIR VOTRE COLIS.LA PATIENCE FINIT PAR ÊTRE RÉCOMPENSE VOTRE COLIS EST TRES BIEN PROTÈGE,ET LES FIGURINES CONFORMES A VOTRE ANNONCE.ENVOYÉE LE 16/4 ET RECUT LE 7 MAI SOIT 21 JOURS SUR LA ROUTE,JE PENSAIS QUE LES FRONTIÈRES TOMBÉES ALLAIENT ABOLIR LE DISTANCES ,IL N'EN EST RIEN POUR LA POSTE,TOUT EST BIEN QUI FINIT BIEN,ET SURTOUT NOTRE CORRESPONDANCE A TOUJOURS ETE COURTOISE.J'ESPÈRE POUVOIR FAIRE D'AUTRES AFFAIRES AVEC VOUS DANS LE FUTUR.CORDIALEMENT.CHRISTIAN.
Bericht 467 van 844
laatste antwoord

Vertaaldraadje: Frans

omaboubou
Community-lid
Met veel plezier gedaan (ik mag het voor alle twee zeggen) :-)


Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 468 van 844
laatste antwoord

Vertaaldraadje: Frans

marmanneke
Community-lid
Graag vertalen aub
Bedankt
Bonjour, j'aimerais recevoir d'autres photo de ce sac (autres angles et logo). Est-il à main ou à porter à l'épaule (longueur de la bandoulière)?
Bericht 469 van 844
laatste antwoord

Vertaaldraadje: Frans

petermarsal
Community-lid
Dag C.  😉

Ik zou graag andere foto's van de tas krijgen (onder een andere hoek en het logo).
Is het een handtas of een schoudertas (lengte van de draagriem) ?
 
 
 Veritas odium parit
 
 
 Veritas odium parit
Bericht 470 van 844
laatste antwoord