annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik verwacht een pakket maar ik kan het track nummer niet terug vinden Multiple Carriers uk

ik heb van ebay een track nummer gekregen maar kan het niet volgen het nr. upadc000000011403977

Waarom gaat dat niet.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

ik verwacht een pakket maar ik kan het track nummer niet terug vinden Multiple Carriers uk

Heel vervelend ja, een trackingnr. dat niet te volgen is, ik heb het al een paar keer gehad.

Mogelijk is dit een interne tracking, om dat te kunnen volgen heb je een klantenaccount nodig bij de betreffende vervoerdienst... maw: de verkoper kan het volgen, de koper niet.

Soms heeft een pakket dan ook twee trackingsnummers zoals bij Kiala bvb; een barcode op het pakket en een op het ontvangsbewijsje. Intern gebruikt men de code op het pakket, om het te volgen op de site heb je het andere nodig.

Het enige dat je kan doen is de verkoper vragen of hij een ander trackingnummer van het pakket heeft., dat heb ik onlangs voorgehad met een zending uit Thailand; Ik kreeg toen ook een ander nummer en kon het pakket toen wel perfect volgen.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

ik verwacht een pakket maar ik kan het track nummer niet terug vinden Multiple Carriers uk

Dit is weer eens een voorbeeld van verzending die gebeuren via het fameuze GSP-systeem (GSP = Global Shipping Program)

Mogelijks kan de informatie uit volgende link je ietwat vooruit helpen?

 

http://community.ebay.com/t5/Archive-Shipping-Returns/The-tracking-no-of-my-parcel-is-started-with-U...

 




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 3
laatste antwoord