annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkoper uit hong kong niet normaal! pay pal refund nog niets???

sony-san
Community-lid

hallo iedereen.. ik heb mij ankopen gedaan voor mijn groene laser show..... ik heb gevonden verkoper van hong kong reserve diodes verkopen voor deze light show ! .. achter kort nadenken heb ik twee reserve diodes gekocht en netjes met pay-pal betaald..nu achter maand nog niets toegekomen.. ik dien klacht bij pay-pal en deze zeggen =zaak te gaan onderzoeken.. dus alles okay.. achter tijd verkoper reageer en stuur traking numer via hong kong post tracking http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp


met nummer RB244270055HK .. kijk voor zelf..


deze tracking nummer zegt = vertroken op 04,07 richting spain??? ik woon in oostende?? en pay-pal is aan wachten op terugboeking?! ik begrijp niet deze reactie van pay-pal...

-- Bewerkt door sony-san om 5 Jul 2011 20:06 CEST
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

verkoper uit hong kong niet normaal! pay pal refund nog niets???

Tja, dat trackingnummer is voor een zending naar Spanje op 4 juli, jij hebt iets gekocht een maand geleden, dat zou allang verstuurd moeten zijn ! Vraag aan die verkoper om het correcte trackingnummer.



m.
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

verkoper uit hong kong niet normaal! pay pal refund nog niets???

Beste,



wij importeren veel vanuit die landen en ik kan u verzekeren dat de tracking bijna NOOIT klopt. 3 op 10 is correct de andere is gissen. Het komt wel toe maar je moet geduld hebben tot 6 weken...



Sinds kort werken we met een eigen inkoper ginder en dat scheelt echt een pak...



Vaak ben je dan je paypal claim kwijt omdat je binnen de 45 dagen moet reageren... wat wij doen is op dag 40 een claim openen bij paypal... en zeggen dat het OK is wanneer het binnenkomt.

-- Bewerkt door comp-shop om 6 Jul 2011 16:44 CEST
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

verkoper uit hong kong niet normaal! pay pal refund nog niets???

sony-san
Community-lid

ik heb merdere keren aankopen gedaan uit hong kong en duurt +-10dagen tot dat bij mij komt?! ik denk niet dat deze heb ooit iest verzonden op mijn adress. nu zaak is open bij pay-pal en zal zien ofdat koper bescherming bestaat.. ik zou niet dood gaan voor 100e maar deal is deal.. als ik iets belooft dan is dat zo en niet anders.. nu swat,wij zullen zien..mvg

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

verkoper uit hong kong niet normaal! pay pal refund nog niets???

sony-san
Community-lid

ja dat is geen slechte taktiek.. maar zaak is al open omdat 4weken zijn al lang genoeg.. zal zien verder ofdat pay-pal is correct..mvg

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

verkoper uit hong kong niet normaal! pay pal refund nog niets???

hughwitte
Community-lid


Zoals u eerder in dit draadje al schreef gaat het om een zending uit Hong Kong van twee laserdiodes met een gezamenlijke waarde van ongeveer 100 euro.

Er is een behoorlijke kans dat dergelijke zending bij de Belgische Douane terecht komt, en dit houdt het pakje ook een tijd op. Deze ziet er op toe dat de Europese veiligheidsvoorschriften vervuld zijn en het CE certificaat in orde is en, als dit het geval is, bepaalt dan de invoerkosten die u bijkomend zal moeten betalen.

Uit de objectbeschrijving:
Will usually ship within 2 business days of receiving cleared payment
Shipping
Worldwide Air Mail: 14 - 21 days
DHL: 5-10 workdays
Please note that laws governing the sale of lasers differ from country to country, therefore we recommend you check local legislation and ask that you understand that we cannot be held responsible for any situation arising from the sale of this product.




mvg

_____hughwitte________________
Bericht 6 van 6
laatste antwoord