annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cartier Box

Kom nu ook weer wat tegen,  ik zet een cartier box te koop op Ebay, er staan er verschillende op in sommige landen.

 

Ben er af gevlogen,  't is een echte Cartier doos maar blijkbaar mag je geen dozen aanbieden waar het object niet inzit, omdat dit fraude zou kunnen uitlokken, namelijk namaken van de doos!

 

De clou van het verhaal is dat dit blijkbaar alleen maar een Belgische wetgeving is.

 

Ik had het op ebay.com geplaatst maar zij hebben het er af gehaald omdat dit in België niet mag.

 

Hypocriet !  

 

 

Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

Cartier Box

Ik weet het .Denk dat het in Frankrijk ook niet kan.

In Duitsland is het wel toegelaten.

 

De reden is dat namaakitems dan in echte verpakkingen terecht komen.

 

Denk niet dat dat veel zal uithalen.

 

Bericht 2 van 11
laatste antwoord

Cartier Box

Cartier Box

Gelukkig heb ik het kunnen verkopen aan iemand die een mail gestuurd had die intresse had.

 

Die box stond er 1 dag op en heb 3 mails gekregen dat ze onmiddellijk wilden kopen, zelfs 1 uit Korea.

 

Dus .... zal mij echt wel een worst wezen wat ze met die doos gaan doen.

 

Uiteindelijk, goed afgelopen en Ebay geen commissie moeten betalen.   ,-)

 

Bericht 4 van 11
laatste antwoord

Cartier Box

Het onmiddellijk willen kopen van duurdere items is een fraude indicator.

Beschermt u zelf voldoende tegen het afbreukrisico van PayPal, helemaal als er buiten eBay om wordt verkocht.

Bericht 5 van 11
laatste antwoord

Cartier Box

Ik ga daar NOOIT op in als ik iets online zet.

 

In mijn geval heeft Ebay zelfs mijn object weggehaald en zodra het van de veilingsite verdwenen is doe ik nog steeds zelf met m'n artikel wat ik wil.

 

De maatregel is echter kortzichtig, dan moeten ze maar verbieden op ALLE ebay sites.  Ebay.be moet niet heiliger willen zijn dan de paus.

 

 

Johan

Bericht 6 van 11
laatste antwoord

Cartier Box

@Nogmeerwinst... dat is onzin, dat regeltje van Ebay is niet comform volgens de Belgische wet, omdat ik toevallig iets te koop aanbied op Ebay heeft Ebay niet het recht mij te verbieden om het alsnog op een andere wijze te verkopen en je uitleg over PP... dat klopt ook niet: iedereen die met PP betaalt geniet die bescherming, of je nu koopt op Ebay of daarbuiten!

Bericht 7 van 11
laatste antwoord

Cartier Box

@walesha... Het gaat er niet om of het voor de wet verboden is, het gaat erom of er een mogelijk fraude risico is.

En kopersbescherming is inderdaad een genieting, denk bijvoorbeeld aan het gratis winkelen concept. Ik doelde op de verkopersbescherming, een virtuele entiteit.

Bericht 8 van 11
laatste antwoord

Cartier Box

Ik verkocht dus een echte, maar lege cartier doos.

 

wie zou deze doos kunnen kopen?  iemand die ze zou kunnen namaken ? och, maak je geen zorgen, in de fabriek waar ze echt gemaakt worden gaan er evenveel illegaal de achterdeur uit als legaal via het officiële kanaal.

 

wie zou nog de doos kunnen kopen?  iemand die een valse cartier verkoopt en hem dus in die echte doos steekt !   Och ja, moet je maar zelf zien wat je koopt en van wie.  Een echte Cartier kenner die loopt er niet in en iemand die er niets van kent en wilt de dikke nek uit hangen die moet het maar zelf weten.

 

feit is,  het is erg kortzichtig.

 

een Amerikaan mag mijn doos WEL op ebay.com verkopen, ik als zakelijke handelaar of als privéperoon NIET.

 

Zoiets krijg je aan mij totaal niet uitgelegd.

 

 

,-)

Bericht 9 van 11
laatste antwoord

Cartier Box

verkopersbescherming is een lachertje.

Ik heb onlangs een delftse vaas verkocht aan U.S.A.

Ondanks de bewijzen dat ze is aangekomen in het uitreikingscentrum in de regio van de koper. Wat er daarna gebeurt is kan ik onmogelijk weten ( diefstal,storm,overstroming,en talrijke andere oorzaken waarop de verkoper geen invloed of zicht op heeft.)

zegde deze dat zij ze niet heeft gekregen , paypal heeft haar in het ongelijk gesteld  en mij de betaling gedaan(deblokkering van het bedrag) nadien heeft ebay deze terugbetaald aan koper en werd het bedrag afgenomen van mijn rekening.

 

Waar zijn die experten die oordelen over het juiste.

 

Mijn verkopen buiten europa heb ik op een klein pitje gezet.

 

 

Dit is pas fraude ondersteunen door Ebay

Bericht 10 van 11
laatste antwoord