annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vraag aan de lezers van dit forum in verband met mijn aanbieding(en)

Hallo allemaal,

mag ik jullie even wat vragen, het duurt hoogstens enkele minuten.

Bied ik iets aan momenteel?

Indien ja, wat bied ik momenteel aan op Ebay?

Gewoon eerlijk opzoeken en dan antwoorden.  (neem niet klakkeloos het antwoord van iemand anders over)

Was het zeer makkelijk vinden of niet, of heb je niets gevonden?

Dank voor dit onderzoek.   Johan

Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

Oja, alleen voor de betere objekten.
Bericht 21 van 23
laatste antwoord

@antique.secondhandshop schreef:

Hier heeft ebay schijnbaar de mosterd gehaald om zelf te ontvangen en de kosten in te houden

Heeft Ebay vorig jaar ook op Ebay Duitsland geprobeerd. Die zouden dat hetzelfde willen doen als A.M.Z.N. Zijnde de koper betaalt Ebay en eens Ebay de betaling binnen heeft laat, die de verkoper weten dat het object mag verstuurd worden. Omgekeerde wereld dus. Ipv maandelijks uw kosten aan Ebay te betalen, zou Ebay u uitbetalen op basis van uw verkoop min kosten en eventuele terugboekingen als een koper een geschil opent.

Omdat Ebay een extra dienst levert werden de verkoopscommissies met 2% verhoogd. Er zouden ook geen PayPalkosten meer aangerekend worden. Er zat natuurlijk wel een addertje onder het gras. Als verkoper moet je natuurlijk ook aan uw centen geraken. Je kon dan kiezen om uitbetaald te worden via uw PayPalaccount (danbetaal je dus wel PayPalkosten en dan op alles) of via overschrijving. En dan is het natuurlijk wachten op uw centen.

Daar is heel veel protest opgekomen. Ebay heeft dit een paar maanden getest. Niet lang voor Ebay dit voor gans Ebay DE zou ingevoerd hebben, is de Duitse overheid tussenbeide gekomen en heeft Ebay teruggefloten. Dat plan is dus helemaal afgevoerd. Maar Ebay heeft nog steeds plannen om de betalingen effectief zo te laten verlopen. Blijkbaar heeft het iets te maken dat ze eerst nog bepaalde licenties moeten aanvragen voor ze dit mogen doen. Ik hoop dat het nog heel lang duurt voor ze deze licentie krijgen.

Bericht 22 van 23
laatste antwoord

Bij alle andere verkoop site's is het steeds anders.
Ik spreid mij verkopen over diverse veilige site's Met dikwijls meer resultaat dan op Ebay ,zeker voor de duurdere stukken.
Tot hiertoe ( hout vasthouden ) nog geen problemen gehad .

Ik wist tot over een paar maanden ook niet dat er zoveel betrouwbare veilingsite's zijn met wereldwijde verkoop.
Bericht 23 van 23
laatste antwoord