annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vraag aan de lezers van dit forum in verband met mijn aanbieding(en)

Hallo allemaal,

 

mag ik jullie even wat vragen, het duurt hoogstens enkele minuten.

 

Bied ik iets aan momenteel?

 

Indien ja, wat bied ik momenteel aan op Ebay?

 

Gewoon eerlijk opzoeken en dan antwoorden.  (neem niet klakkeloos het antwoord van iemand anders over)

 

Was het zeer makkelijk vinden of niet, of heb je niets gevonden?

 

 

 

Dank voor dit onderzoek.   Johan

 

 

Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

Vraag aan de lezers van dit forum in verband met mijn aanbieding(en)

Dag Johan,

 

Ik vind niks terug van jou.

Klik ik op deze pagina op 'aanbiedingen' dan staat er 0 resultaten.

Ik heb je toegevoegd aan mijn lijst van favorieten en dan dan geklikt op 'objecten bekijken'; ook daar verschijnt er niks.

 

Mvg,

Bericht 2 van 23
laatste antwoord

Vraag aan de lezers van dit forum in verband met mijn aanbieding(en)

Zoals reeds gemeld er zijn geen objekten te zien bij het klikken op aanbiedingen bekijken

 

guy

Bericht 3 van 23
laatste antwoord

Vraag aan de lezers van dit forum in verband met mijn aanbieding(en)

Als ik via uw feedbackscore ga

zie ik 1 objekt

 

 

 
Bericht 4 van 23
laatste antwoord

Vraag aan de lezers van dit forum in verband met mijn aanbieding(en)

Ik vind niks.



m.
Bericht 5 van 23
laatste antwoord

Vraag aan de lezers van dit forum in verband met mijn aanbieding(en)

Ik heb jouw beer ook gevonden.

Maar...

 

Klik ik op deze pagina op jouw fb van 495 momenteel, dan kom ik blijkbaar op eBay.com. Doorklikken op 'vieuw items' toont dus de beer.

 

Je staat sinds daarstraks bij 'mijn favorieten'. Klik ik daar op jouw '495', dan staat daar 'aanbiedingen bekijken' en daar vind ik niks terug.

 

Je bent voor de lokale bevolking op eBay.be dus volgens mij niet te vinden...

 

Mvg,

Bericht 6 van 23
laatste antwoord

Vraag aan de lezers van dit forum in verband met mijn aanbieding(en)

Bedankt alvast voor jullie medewerking.

 

 

Dit is dus een triestige zaak!    Zelfs als ik naar ebay.com ga, NIET INLOG, dan vind ik mijn eigen artikel NIET terug.

 

Dus, ja, beste mensen, ik heb een collectorsbeer op ebay.com staan waarvan ik zeker weet dat ze zal verkocht zijn. Maar ik vond het eigenaardig dat na 3 dagen nog maar een 10 vieuws waren, dit klopt niet.

 

Wat kan hier de bedoeling van zijn?   Dit is toch nadelig voor Ebay zelf ook want hoe hoger de prijs van de veiling, hoe meer commissie ze kuen opstrijken.

 

Ook is het nog steeds zo dat wij Vlamingen met moeite zien wat onze landgenoten aan de andere kant van de taalgrens aanbieden en omgekeerd.

 

Vroeger verkocht ik hoofdzakelijk in Wallonië en opeens was dit gedaan, deze markt is door de wijziging van de software volledig ingezakt voor mij.   Misschien zijn er verkopers die hier geen last van hebben maar in mijn artikel dus wel.

 

Op ebay.com moet je aan het Global Shipping programma meedoen en dus internationaal verzenden om gezien te worden over de ganse wereld.  Ik had dit ook zo ingesteld en las dat ik effectief internationaal verstuurde met 3 verschillende opties.

 

Toch was mijn object nergens te zien.   Na een uur zoeken en klikken en aanvinken en opnieuw versturen kreeg ik de melding dat ik 72 uur moest wachten om terug tot het Global Shipping programma te behoren, dus, stond weer op nul.

 

Ik had gedacht om wereldwijd dit collectorstuk te verkopen en heb ook 1 bod maar dit is veel te weinig. Maar m'n aanbieding is niet zichtbaar (of toch bijna niet).

 

Dus, conclusie,  ik zal m'n object tot spijt van de persoon (Amerikaan) die reeds geboden heeft, moeten weghalen en de veiling stoppen.   Zal m'n beer dan eens op Ebay.UK plaatsen.  Het was vooral die markt en de Amerikaanse die ik wou bespelen, maar blijkbaar moet je keuzes maken ... en dan nog.

 

 

EBAY is niet meer wat het geweest is.   Spijtig.

 

 

Johan

 

Bericht 7 van 23
laatste antwoord

Vraag aan de lezers van dit forum in verband met mijn aanbieding(en)

Voila,

 

 

niets meer zoeken, ik heb de teddy beer  vroegtijdig weggehaald.

 

Dank allen voor de hulp.

 

 

Johan

Bericht 8 van 23
laatste antwoord

Vraag aan de lezers van dit forum in verband met mijn aanbieding(en)

Ik heb de beer weggehaald van ebay.com  en staat nu op ebay.uk omdat de markt daar groter is voor dit soort beren.

 

Dus even afwachten wat de zoekresultaten hiervoor zijn.

 

Heb alvast alles internationaal aangeklikt dat ik wereldwijd verstuur.

 

Dus, wie wil mag gerust nog een keer checken als hij nu de beer vind.

 

 

Johan

Bericht 9 van 23
laatste antwoord

Vraag aan de lezers van dit forum in verband met mijn aanbieding(en)

Is gelukt.

 

Ik vind hem zowel hier terug via 'aanbiedingen bekijken' als via 'mijn favorieten'.

 

Succes met de verkoop!

 

Mvg,

Bericht 10 van 23
laatste antwoord