annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Winkel abonnement

Hallo,

 

wie onder jullie maakt gebruik van het abonnement Topwinkel plus? 

 

Is deze hoge maandelijkse bijdrage uiteindelijk zijn geld waard? Wil graag enkelen hun mening hierover horen.

 

Met de gewone topwinkel heb je natuurlijk een beperking van 10 items internationaal. 

 

Mijn 2e vraag, ik wil graag met een propere nieuwe lei starten, wie kan/wil me helpen om dit exact volgens de regels van de kunst te doen. (mits vergoeding natuurlijk).

 

Mijn oprechte dank.

T.

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Re: Winkel abonnement

Kan niets zeggen over de Topwinkel plus wegens nooit gebruikt. Wel op buitenlandse Ebayforums van een paar verkopers gelezen dat het veel kostte met weinig positieve effecten op de verkoop.

 

Wat uw 2de vraag betreft. Waarom met een nieuwe lei (account) starten? Is uw andere account geschorst? Zo ja is het zeer gevaarlijk om zo maar een andere account te starten. Is tegen de "heilige" Ebayregels. Daarenboven, als ze deze account aan uw andere account linken kan die ook stande pede geschorst worden.

 

Goede raad van tante kaat: investeer niet in Ebay, maar in uw eigen website of andere projecten BUITEN Ebay.

 

Mocht je het nog niet weten: eind Juli worden Ebay en PayPal geplitst. Dan komt er ook een nieuwe CEO aan het bewind. Heeft nu al laten weten dat die een heleboel vernieuwingen plant. Je mag je dus komen de maanden (weeral) aan een hele boel vernieuweingen op Ebay verwachten.

 

Ze zouden beter alle veranderingen van de afgelopen jaren terug teniet doen en dan alles laten zoals het is.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Re: Winkel abonnement

Helaba , eindelijk een mens met gezond verstand op het forumSmiley Vrolijk

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Re: Winkel abonnement

@sixstarracing: ik werk reeds geruime tijd enkel met de Topwinkel en denk persoonlijk niet dat ik iets zou hebben aan de Plus.

Als je echter het idee hebt om een grote omzet te draaien, is de Plus misschien wel een voordeel.

Ik kan je dan ook niet zeggen of het echt rendabel is om een Plus te openen, ik heb het alvast nooit echt getest of deze een echte meerwaarde zou hebben




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 4
laatste antwoord