annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aankoop niet geactiveerde (en dus waardeloze) Bongo Bon

ludicats58
Community-lid

Op 9 december kocht ik een bongo bon(verkoper nog steeds actief met actuele aanbiedingen). De transactie verliep perfect en de levering gebeurde zeer snel. De reden dat ik niet binnen de 60 dagen reageerde is dat de bon geldig is tot 2012 en volledig in orde leek (originele verpakking), ik was dus overtuigd dat ik de bon kreeg die beschreven was in de aanbieding. Vorige week trachtte ik de bon in te ruilen in de Bongo winkel in Wijnegem en daar kreeg ik tot mijn verbazing te horen dat deze bon niet geactiveerd en dus waardeloos is. Volgens de Bongo medewerkster zijn er 2 mogelijkheden : ofwel vergat een retailer om de bon te activeren, in dat geval volstaat het te laten weten waar en wanneer de bon werd aangekocht en wordt dat rechtgezet. De tweede mogelijkheid is dat het gaat om een exemplaar afkomstig van een diefstal. In de overtuiging dat het in dit geval wel om de eerste mogelijkheid zal gaan probeerde ik de verkoper te contacteren via een bericht op ebay. Tot op vandaag kreeg ik echter geen enkele reactie. Het enige gegeven dat ik van deze verkoper heb is zijn bankrekeningnummer waarop ik betaalde maar op basis daarvan kan ik hem niet opsporen tenzij ik formeel een klacht indien bij de politie maar dat wil ik niet doen zolang alle mogelijkheden voor een minnelijke regeling niet zijn uitgeput.  Wat kan ik best doen om mijn probleem op te lossen ?

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

Ik kan je wel zijn GSM nummer geven,misschien helpt het om even te bellen.
Ik heb ook een bon gekocht,hopelijk dat die geldig is,want heb die als geschenk gegeven.
Bij mij is die de bon komen afgeven omdat die niet ver uit de buurt woonde.
Je kan me oa contacteren via een van mijn aanbiedingen.

Antwoorden (0)

Een vraag stellen