annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Artikel defect toegekomen wat nu ? DRINGEND !!!

Ik heb een artikel (400 euro privé eBay aankoop) toegekregen van een buitenlandse professionele verkoper. Dat blijkt defect te zijn en de verkoper kan mij geen aanwijzingen geven om het te doen werken.

Hij is bereid om mij terug te betalen als ik het terugstuur maar zegt niet of hij de verzendkosten zal betalen, ook zegt hij niets over de kosten voor het terugsturen.

Is het niet beter om via een Paypal claim mijn volledige betaling terug te krijgen, dan zou ik tenminste zeker zijn dat ik enkel de teugzendkosten moet betalen, of zie ik dat verkeerd ?

Moet de verkoper de terugzendkosten niet betalen ?

(De verkoper zegt ook dat rond Kerstmis zijn bedrijf sluit voor twee weken)

 

-- Bewerkt door yumeca om 14 Dec 2011 23:54 CET

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Als je het terugstuurt, in ieder geval een traceerbare verzendmethode gebruiken, zodat je kan bewijzen dat je het object teruggestuurd hebt.

Een vraag stellen