annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kosten voor terugzenden ten laste van koper

Dus: als de verkoper stelt dat de "kosten retour voor koper zijn", best nooit meer bieden? Dat een verkoper tijd en moeite spendeert is juist, maar is de beschrijving niet het belangrijkste?

 

Ik kan me indenken dat er malafide kopers zijn, nooit tevreden enz...maar als de verkoper stelt dat hij zich goed heeft vergist met de beschrijving is hij dan niet verantwoordelijk voor de zending? Moet ik mij als koper slecht voelen omdat ik het aandurfde een bod uit te brengen? Ik meen te mgen aantonen dat het systeem niet goed werkt. De koper is steeds slachtoffer: hij betaalt en weet niet wat hij mag verwachten. Ik heb wel geleerd dat een verkoper die onmiddeelijk na ontvangst van de betaling feedback geeft, aantoont dat de beschrijving juist is. Tenminste, in al die gevallen kreeg ik wat ik had verwacht en in die beschreven toestand.

 

Ik voeg er graag aan toe dat er ook zeer goede verkopers zijn: toegeven iets verkeerd opgestuurd te hebben en ALLE kosten (ook die van retour) voor hun rekening nemen.

 

Hele onderwerp weergeven

Beste,

 

Ik begrijp je frustratie maar bij mij verkopen is het ook zo hoor.

 

Retour verzending is steeds voor de koper.En zo heb ik het altijd al geweten op ebay.

Alleen mocht ik iets verkeerd gemeld hebben op ebay zal ik alle kosten betalen.

 

Tot nu toe heb ik daar nog nooit mee problemen gehad!

 

 

 

 

 

Een vraag stellen