Betalen via afterbuy ??
- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
op 18-12-2010 07:41
Hallo
Heb een object gekocht en al 6 mails gestuurd met de vraag om de bank gegevens te ontvangen maar krijg geen reactie.
Bij de omschrijving staat overschrijven mogelijk.
Ook staat er betalen via afterbuy bij, nu heb ik zo'n (gratis proef) account aangemaakt maar zit vast aangezien ik geen Duits kan. Zo zou ik rechtstreeks kunnen betalen ???
Kan er mij iemand mee helpen? zou het object tegen nieuwjaar willen hebben voor cadeau te geven.
Bedankt alvast
Geaccepteerde oplossingen (0)
Antwoorden (8)
Antwoorden (8)
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
Nog een vraagje. Ik zie dat de koop gesloten is op 7 december, dit is nu 11 dagen geleden. Heeft de verkoper misschien in die periode een geschil wegens onbetaald object geopend en terug gesloten? In dat geval kan u niet meer betalen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
En ik veronderstel dat u ingelogd bent op eBay.be als u dit doet. Ik zou eens proberen om in te loggen op eBay.de en daar naar de koopafwikkeling te gaan.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
Ik weet niet of de screenshots op http://www.faq.afterbuy.de/faqtemplate/layoutstart.aspx?cid=90&ctype=2&pid=66 nog bruikbaar zijn.
Maar hebt u de keuzemogelijkheid Vorkasse/Überweisung in stap twee, en hebt u deze aangeklikt?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
Nog iets. Als men de koopafwikkeling van Afterbuy gebruikt heeft men de mogelijkheid om andere talen te selecteren door rechtsboven op het betreffende landsvlaggetje te klikken. Engels en Frans zijn er bij, maar Nederlands helaas niet.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
Kaufabwicklung: Klicken Sie auf "Jetzt bezahlen", um direkt zur Afterbuy-Kaufabwicklung zu gelangen.
De verkoper doet zelf geen afhandeling maar laat zijn koopafwikkeling doen door de firma Afterbuy. Als u op de knop “nu betalen” drukt komt u daar terecht voor alle gegevens om uw overschrijving te doen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
tot op heden nog geen bericht van de verkoper ontvangen of gekregen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
Hey
als ik via ebay.de ga en zo probeer te batalen is het het zelfde probleem.
via afterbuy geraak ik er totaal niet uit :s
Kan er niemand die afterbuy kent mij helpen, als ik via msn alle gegevens en dergelijke geef. 😉
-- Bewerkt door lowdriver25 om 18 Dec 2010 13:09 CET- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
Als ik via mijn ebay naar het object ga en nu betalen klik kom ik op het scherm van afterbuy, alle gegevens ingeven kwa adres , ... en na stap 2 kom ik bij betaling maar dan staat er
Betalingsopties
Es gibt keine gültige Zahlungsmethode. Der Kauf kann nicht abgeschlossen werden. Bitte kontaktieren Sie den Verkäufer: Engel&Teufel Pourang Toutouni, ebay@engel-teufel.de
En dan kan ik niet verder
Heb liggen proberen via de site van afterbuy maar zit vast door dat ik geen Duits kan ...
-- Bewerkt door lowdriver25 om 18 Dec 2010 11:23 CET