annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaling via PP - verifiëring Visa?

petervhout
Community-lid

Ik wou voor een object betalen met Paypal (enigste keuzemogelijkheid), maar ebay moet nu blijkbaar Visa-gegevens (die ik niet bezit) hebben om m'n adres te verifiëren. Is er 'n weg om toch nog te betalen of moet de paypalbezitter ook per sé visa/master hebben?

bedankt.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

hughwitte
Community-lid

Welk bericht krijgt u juist als u wil kopen? En gaat het over een buitenlandse aanbieding? Ik zie dat u in Nederland geregistreerd staat. PayPal Nederland werkt enigszins anders dan hier in België. Normaal moet men geen visa kaart verbonden hebben aan zijn PayPal account om een eBay koop en betaling te kunnen doen. Er zijn echter uitzonderingen, o.a.:

 

 

Is het via dit account dat u probeert te kopen? 4 jaar oud en geen enkele feedback, dit kan de reden zijn waarom uw account gevlagd is bij deze transactie en eBay uw identiteit wil verifiëren uit veiligheidsoverwegingen.

 

 

Aanbieding met PayPal als enige keuzemogelijkheid zegt u, is het misschien een aanbieding met directe betaling vereist (immediate payment required)? Dit ziet u onder de tab betaling en verzending, onder PayPal. In dit geval kan u niet met automatische incasso betalen (eCheque) maar moet u voldoende saldo op uw PayPal account hebben of een creditcard hieraan verbonden hebben.

 

 

Is uw PayPal account gekoppeld aan uw eBay account? De verkoper kan ingesteld hebben bij vereisten voor kopers dat deze een PayPal account moeten hebben. Zonder gekoppelde PayPal gaat het dan niet.

 

 

Gaat de aanbieding waarop u wilt bieden toevallig over tafelbestek (cutlery) op de UK site?

Ten gevolge van de strenge wetgeving in de UK is de verkoop van messen op eBay UK verboden, behalve tafelbestek. In dit laatste geval wordt credit card informatie gevraagd als verificatie van de koper.

Zie deze aankondiging

http://www2.ebay.com/aw/uk/200902231205572.html

Een vraag stellen