annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hallo,Is het mogelijk om neutrale en positieve Feedback achteraf nog te wijzigen?

Hallo,

 

Ik kocht onlangs een boek in Duitsland dat niet volledig voldeed aan de omschrijving van de verkoper. Er ontbraken een paar pagina's en de verkoper had hier geen melding van gemaakt. Ik gaf een neutrale feedback. De verkoper contacteerde me hierover en is eventueel bereid om alsnog een minnelijke schikking te treffen. Kan deze neutrale feedback nog omgezet worden in positieve feedback?

 

Vorig jaar gaf ik een positieve feedback over een aankoop van fotografiemateriaal. In eerste instantie dacht ik dat het toestel in orde was maar bij nader inzien bleek het toch defect. Ook deze verkoper had dit niet vermeld in de omschrijving. Het toestelletje was tamelijk duur en ik voelde me toch wel serieus bedot. Achteraf heb ik hem nog gecontacteerd maar hij was niet tot onderhandelen bereid. Kan ik die positieve feedback nog wijzigen in negatieve feedback?

 

groet

 

Jo

 

 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Feedback wijzigingen is mogelijk maar dat moet binnen een bepaalde tijd gebeuren, een neutrale of negatieve FB kan je omzetten naar een positieve, omgekeerd kan echter niet. Ik raad je ook aan om in de toekomst, voordat je feedback geeft eerst grondig je aankoop te controleren en bij een probleem ook eerst de verkoper te contacteren.

Bij een feedback spelen alle elementen mee: verzending, snelheid v/d levering, communicatie, eventueel hoe een probleem wordt opgelost... aan de hand hiervan kan je een gerichte FB geven die een beeld vormt van de verkoper in kwestie voor andere potentiele kopers. Wees dus nooit te snel met het geven van een FB.

Een vraag stellen