annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakketje niet ontvangen, case sluiten na contact?

jorendecu
Community-lid

Beste,

Hele onderwerp weergeven
jorendecu
Community-lid

Dit is ook de pagina waar ik op uitkwam toen zei dat een ebay-case nutteloos was. In die lijst in het klachtencentrum staat niets. Via het klachtencentrum heb ik op 'een transactie betwisten' geklikt -> 'geschil over object' en daarna de transactiereferentie ingevuld. Als ik dan op 'doorgaan' klik, krijg ik die melding: "Er is een probleem met uw aankoop. U heeft al een kwestie geopend betreffende dit object. Ga naar Transactieproblemen oplossen van eBay om in de programmagegevens informatie te vinden over wat u hierna moet doen.". Als ik dan op die link klik wordt ik doorgestuurd naar 'Resolution Center' van ebay zelf. Daar zie ik wel netjes mijn case staan. Verder kan ik weinig meer doen neem ik aan? Of zal ik in mijn geval best even contact opnemen met PayPal zelf? Alvast bedankt voor je tijd en hulp!

Een vraag stellen