annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

na klacht, objekt teruggezonden

5002rataplan
Community-lid

Ik kocht 2 artikels bij de zelfde verkoper, alle 2 niet conform met beschrijving. ik opende een claim via paypal, ik werdt gevraagd om de items terug te sturen, dit gebeurde aangetekend via de post, na een week van de koper géén nieuws en via volgen van aangetekende zending op bpost, staat er nu dat de zending terug onderweg is naar afzender dus terug naar mij. Hoe dien ik hierop dan te reageren, de totale som van aankoop voor de 2 artikels is + 100 us$. ik betaalde met paypal.

Hele onderwerp weergeven
hughwitte
Community-lid

Hebt u de vraag al gesteld aan de verkoper waarom het onbestelbaar was (ontvanger niet thuis, niet willen tekenen, verkeerd adres)? Best eens contact nemen met PayPal met de vraag wat u best kunt doen in deze situatie. Dit zegt de PayPal gebruikersovereenkomst (zie de onderlijnde tekst):

PayPal kan de koper verzoeken een object (voor kosten van de koper) terug te sturen naar de verkoper als dit object volgens koper sterk afwijkt van de beschrijving, en PayPal kan een verkoper verzoeken dit object terug te nemen en het volledige aankoopbedrag plus de oorspronkelijke verzendkosten te vergoeden. Als een verkoper weigert het object aan te nemen kan PayPal inzake de claim beslissen in het voordeel van de koper, gesteld dat deze aan PayPal afdoende bewijs heeft geleverd dat het object naar de verkoper is teruggestuurd.

Een vraag stellen