op 18-06-2012 10:23
Hallo,
een paar weken geleden kocht ik een item van iemand uit de UK. Alles ging vlotjes en er was een goede communicatie. Tot wanneer, na een 2 weken ik haar vertel dat het object nog niet is aangekomen. Ze zei dat ik wat langer moest wachten, dus dat deed ik. 1 week daarna vond ik het toch bizar dat het nog steeds er niet was, dus wou ik een refund vragen. Een hele week heb ik geen antwoord gekregen, dus richtte ik een claim op via Paypal. Dit had ze waarschijnlijk een bericht van gekregen in haar mailbox, en toen reageerde ze om het op te lossen tussen ons. Dus wat deed it (dom), ik sluitte de claim omdat ik haar vertrouwde, wegens dat ze ook een 3000+ pos.feedback had. Nadat ik de claim heb gesloten, negeert ze me weer. En ik kan geen nieuwe claim openen!!!
Wat moet ik doen? Ik wil niet beide, het object en mijn geld verliezen.
mvg