Verkoper reageert niet
- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
09-03-2017 02:23 - bewerkt 09-03-2017 02:26
Ik heb vorig jaar in juli via ebay een waterdichte iPod gekocht.
Recent wilde ik die opladen en nieuwe muziek opzetten maar die blijft in herstelmodus staan, bij nadere controle zie ik dat de iPod helemaal open is gegaan.
Ik heb sinds 28 februari ll al meerdere berichten via ebay en ook een mail (als reply op de ontvangen mail van aankoop) naar de verkoper gestuurd maar krijg geen enkele reactie daarop.
Hoe kan dit aangepakt worden?
De iPod kwam met 1 jaar garantie, dus nog tot half juli dit jaar.
Geaccepteerde oplossingen (0)
Antwoorden (2)
Antwoorden (2)
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
als je betaald hebt met paypal open dan een geschil. eBay zal de kwestie onderzoeken. Normaal gezien zal je uw betaling terug krijgen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik wacht ondertussen ook al meer dan de max 48u (hun maximum tijdsspanne waarin ze normaal gezien zouden antwoorden...) op een antwoord van eBay maar daar komt er ook niets van in huis...
Van de verkoper ook nog steeds niets gehoord...
Ik begin te denken dat ze me allemaal willen negeren 😉

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Als je vorig jaar in juli iets kocht, is nu nog een geschil openen met paypal hopeloos te laat! De termijn is immers 60 dagen, en uw aankoop dateert van 8 maanden geleden....
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb vandaag wel een antwoord gekregen van eBay zelf, zij stelden hetzelfde voor maar omdat de 180 dagen al voorbij zijn raden ze me aan om een aangifte te doen bij de politie waarmee zij zelf verder kunnen werken.
Ik laat nog even weten aan de verkoper dat ik die stappen zal ondernemen als hij me blijft negeren, misschien komt er dan iets van?
Ik heb die ondertussen nog meerdere keren proberen te contacteren maar die blijft me negeren...
Ik zag wel al in de beoordelingen dat ze bij iemand een defecte iPod vervangen hebben op 1 maart, ik zal dus de enige niet zijn met problemen...