annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoge verzendkosten

Geachte

Het betreft item: 280910128384

Ik heb onlangs via mijn mobiele telefoon een bikini slip gekocht via ebay uk, ik heb dit reeds diverse malen gedaan,

normaal nooit een probleem, tot nu toe,

ik heb bovenstaand item gekocht, er stond op dat moment free shipping en ik kon het artikel aankopen,

normaal als het niet naar nederland verzonden wordt, houd de aankoop meteen op, want dan krijg ik een melding,

toen ik daarna direct wilde betalen, kwam er te staan dat verkoper waarschijn niet verzend naar Nederland,

vervolgens heb ik verkoper diverse malen gevraag om de verzendkosten in te vullen zodat ik de betaling toch kan laten plaatsvinden,

het betreft hier een bikini broekje brievenbuspost, de prijs die ik betaalde voor het bikini broekje 6,49 pound

de verkoper rekende me toen 4,50 pound verzendkosten, dit is bijna net zoveel als het aankoop bedrag,

verkoper wil kopers in eigen land wel tegemoet komen in de verzendkosten (free shipping) en kopers van buitenaf moet extra veel betalen,

ik betaal normaal voor zo een kleine zending 2 pound, daar had ik geen enkel probleem mee gehad.

Ik heb de verkoper gemeld dat ik dit geen nette service vind, de verkoper heeft ook direct een case tegen mij geopend wegens het niet betalen van een object, terwijl ik altijd al had willen betalen, maar de verzendkosten niet waren ingevuld.

Ik heb zojuist toch netjes alles betaald dus het aankoop bedrag en de verzendkosten, binnen 5 minuten nadat hij mij het totaal bedrag heeft doorgegeven. Ik heb hem wel gemeld dat ik de manier van zaken niet netjes vind en dat ik hiervoor geen postieve feedback kan geven, wat mijn goed recht is. Ik heb vooraf diverse malen met verkoper gecorrespondeerd en geen antwoord ontvangen, zijn antwoord was direct een case.

Het beleid is toch om problemen zoveel mogelijk zelf op te lossen, wat ik na duizenden aankopen op ebay ook steeds doe.

Nu ziet de verkoper af van de koop, hij zal mijn betaling terugstorten en hij blokkeert mij van alle verdere aankopen.

Dat is het antwoord wat ik krijg.

Verkoper meldde mij tevens dat hij een klacht tegen mij zal indienen op ebay, vandaar ook dit bericht, reden van de klacht: ik dreig met een negatieve feedback,

Het is toch mijn goed recht als ik de hele manier van handelen als zeer negatief heb ervaren, de brutale antwoorden en de hele afwikkeling en uiteindelijke annulering van mijn aankoop, dat ik  hier een negatieve feedback voor mag geven ?

Voordat ik mijn betaling retour heb, daar zal weer een hele tijd overheen gaan.

Ik hoop een antwoord van u te mogen vernemen, wat moet ik met zo een situatie, dit heb ik de 11 jaar  dat ik koop op ebay nog nooit meegemaakt.

Met vriendelijke groet

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Alsnog negatieve feedback geven, hij kan u dat niet geven.

En als het antwoord dat u krijgt van nogmeerwinst is ook zever, als ze weten dat ze door negatieve commentaar problemen krijgen moeten ze juist hun best doen en niet als boeren reageren.

Dt hebben ze veranderd omdat er vroeger veel feedback blackmail gebeurde, jij als koper moest eerst positieve feedback geven vooraleer de verkoper je feedback gaf, heb dit altijd geweigerd, vermits, als ik correct en snel betaal moet hij het u al geven vermtis u deel van de verkoop gebeurt is.

Gewoon klacht indienen tegen die kerel, je staat recht in je schoenen.

En die zever van niet kopen als je land er niet bijstaat wilt niets zeggen, ik vraag ook soms bij sommige artikelen eerst de verzendkost vooraleer te kopen omdat het soms niet verder gaat.

U had niet moeten bieden op dit item omdat er geen verzending naar uw land is opgenomen.

Wel hebt u dan gelijk dat eBay dat dan ook niet mogelijk moet maken.

Verkopers hebben bij eBay bijna geen rechten anders dan betalen en nog meer betalen.

Een negatieve feedback heeft een zeer grote impact op het kunnen handelen op eBay en dat gaat verder dan wat kopers kunnen zien.

Een vraag stellen