annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik wou een object kopen en klikte dus op aankopen maar bij nader inzien wil het niet meer, maar dit blijft wel bij mijn aankopen staan, help

ik zou dit heel graag verwijderen aangezien ik niet meer wil betalen voor dit object, wat moet ik nu doen ? 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Wat je moet doen ?

Om te beginnen eens heel goed nadenken over wat je gedaan hebt !

Je hebt op aankopen geklikt, dus net zoals in een "gewone" winkel heb je iets aangekocht en dien je te betalen.

Door op aankopen te klikken verdwijnt de aanbieding van ebay - het object is immers verkocht - dus de verkoper kan het op dat ogenblik niet meer verkopen want het is niet meer van hem.

Tevens betaalt hij dankzij jou kosten en verkoopscommissie aan ebay vanaf het ogenblik dat jij op aankopen klikt.

Je kan enkel vriendelijk vragen aan de verkoper om de verkoop ongedaan te maken.

Wees dan ook zo fair om indien de verkoper daarmee akkoord gaat mee te werken aan de officiële annulatie van de verkoop, zodat hij ten minste zijn aan ebay betaalde commissie terugkrijgt.

Ik moet jammer genoeg constateren dat je hier een wel heel slechte start maakt... Ebay is geen spelletje!

Verder raad ik je aan de raad van Supergiftman te volgen en de volgende keer idd eerst beter na te denken alvorens tot een aankoop over te gaan, geen enkele verkoper, zowel particulier als zakelijk vind zoiets leuk!

Een vraag stellen