annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

slechte ervaring, gemeld bij ebay en weken later nog steeds geen echt antwoord ontvangen

ik had object gewonnen

verkoper laat mij weten dat de prijs te laag is, en hij weigert te verkopen

ik meld het probleem bij ebay,

ik krijg een formeel antwoord ("klacht ontvangen, we antwoorden binnen enkele dagen"),

en dan niets meer

zéér frustrerend

wat kan ik doen?

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

Ik heb ook een zeer slechte ervaring met het kopen op EBAY; ik heb een telefoon gekocht bij ****

hij levert een slecht product; vraagt je de telefoon terug te sturen en beloofd je 100 % geld terug.

Vervolgens betaald hij niets terug, houd je aan het lijntje totdat je geen case meer kan openen en blokkeerd jou voor aankoop van een ander product zodat je ook geen negatieve recentie kan geven.

EBAY doet hier niets aan en bied geen enkele mogelijkheid om je geld terug te krijgen.

Dus koop niks via EBAY en zeker niet bij **** want dat is de grootste oplichter die er bestaat!!!

Gewoon negatieve feedback geven.

Heb ik ook al meegemaakt.

 

Niks, behalve de verkoper een rode bol geven voor zijn wansmakelijke houding

Een vraag stellen